اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

از مسابقه سیب خوری چه خبر؟!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۰۹ ق.ظ

5syl_photo_2017-11-24_20-10-47.jpg


🔸سیدمرتضی پورعلی مسئول گروه تبلیغی بقیه الله: 


🔹سه سال از حضور بنده ودوستانم در کنار سواحل مازندران میگذره. اولین باری که کنار ساحل قدم گذاشتیم روحمون هم خبر نداشت که کارمون اینقدر رسانه ای بشه که حتی شبکه های ضد_انقلاب و هم به عکس العمل وادار کنه و جهت تضعیف فعالیت هامون کلیپ های تمسخر آمیزی را درست کنند. به لطف خدا واهل بیت از هدفی که داشتیم دور نشدیم و روز به روز بر تجربیاتمون افزوده شده. طبیعتا هر کار نویی ضعفهای خاص خودشو هم داره وما هم قبول داریم که کار ما طی این سه سال بدون نقص نبوده. چون گروهی قبل از ما تا به امروز فعالیت تبلیغی جدی کنار ساحل نداشت که از تجربیاتشون بشه استفاده کرد .


🔹هدف مهم ما به عنوان طلاب جوان اینه که بتونیم یکی از نیازهای صادق مردم که تفریحه رو همراه با الگوی مناسب معرفی کنیم. طی این سه سال اتفاقات خیلی خوبه افتاده و برنامه های زیادی رو هم در حال تدوین داریم برا سواحل کل کشور از شمال تا جنوب. تو این مدت رسانه ها ومطبوعات هر کدوم به نوبه خودشون فعالیت های ما رو هم به تصویر کشیدن. از مستندهای تلویزیونی تا مطبوعات و مجلات و خبرگذاری های مختلف،که جای تقدیر وتشکر داره. 


🔹اما نکته قابل توجه اینه که تو این مصاحبه ها وگزارشات عده ای هنوز تو سیب و گلابی گیر کردن. چند ماه قبل یکی از خبرگذاری های مهم ومعروف باهام تماس گرفت و گفت میخوام مصاحبه کنم باهاتون. گفتم درخدمتم .سوالاتشو فرستاد. 80 درصد سوالاتی که بنا بود ازم بپرسه با این مضامین بود:


🔹1.قضیه مسابقه سیب_خوری چی بود؟

2.اصل مسابقه رو به طور کامل برامون توضیح بدید..

3.پاسختون به منتقدین این مسابقه چیه؟

4آیا مسابقه سیب_خوری جهت دعوت مردم به اسلامه؟

و.....

دوسه تا خبرگذاری و کانال های دیگه هم که همین طور. از مقاله نوشتن عده ای درباره این مسابقه و تحلیل هایی که انجام شد و....که بماند پاسخ به این تحلیل ها و روزی در جای خود پاسخ خواهم داد.


🔹اما نکته اینجاس که کار به این بزرگی که دوستان گروه بقیه الله در ساحل انجام میدهند را فقط خلاصه در مسابقه_سیب خوری کرده اید؟ تعجبم از اینه که بنده ودوستانم سعی میکنیم تفکرات وایده هایی که باعث شده در ساحل حضور پیدا کنیم وبیان کنیم اما با کمال تعجب آنها همچنان در سیب_خوری گیر کرده اند .


🔹ما از اهداف بلندمون جهت ایجاد ساحلی امن واخلاقی همراه با امکانات رفاهی عالی حرف میزنیم، اونا سوال میکنن قصه سیب خوری چی بود؟ یاد این حرف از استاد، آیت الله جوادی آملی افتادم که در درس تفسیر خودشون بیان میکردند که: عده ای در قیامت خدا به اونا فقط سیب و گلابی میده اونا همتشون فقط در همین حده. چیز دیگه ای نمیخوان. به اینا دیگه چهره پیامبر وهمنشینی با اهل بیت ونمیدن. اینا فقط همون سیب و گلابی پاداششونه. حالا قصه ما با بعضی از این دوستان خبرنگار و منتقدین کار همین طوری شده.


🔹ما از برنامه ها واهداف بلندمون تو ساحل میگیم، ما از برگزاری  نماز جماعت که شبی 300/ تا 400 نفر نمازگزار داشتیم میگیم، از روزانه حداقل 100مشاوره مستقیم وچهره به چهره درمسائل مختلف خانوادگی و..میگیم، از الگوی سالم تفریحی و  حلال میگیم، و از کلی برنامه هایی که ساعت ها داریم روش فکر میکنیم که بتونیم وظیفه حوزه انقلابی رو در قبال تفریح سالم مردم که یکی از نیازهای مهم مردمه، انجام بدیم اما عده ای همچنان در سیب و گلابی مانده اند.....این قصه ادامه دارد...

نظرات  (۱)

  • سمعک پشت گوشی
  • خیلی جالبه
    یاد بچگی هام افتادم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">