اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

پیرامون انتصاب فرمانده جدید سپاه دارالمومنین

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۵۷ ق.ظ

فرمانده سپاه بابل بالاخره تغییر پیدا کرد.

از فرمانده جدید انتظار می رود سپاه را به عنوان نماینده و مظهر اقتدار نظام، در شأن و طراز شهری با ویژگی های انقلابی بابل رسانده و در فرآیند تحولات اجتماعی این شهر تأثیرگذار باشد. ترس یا رودربایستی، در قاموس جبهه انقلاب اسلامی نباید معنایی داشته باشد.

از بهایی ها و دراویش و سلطنت طلبان ومنافقین و فتنه گران تا مسئولین نالایق و گاه مفسد، تهدیدهای بالفعلی به حساب می آیند که ماهیت دینی و انقلابی شهر را نشانه رفته اند. جبهه سازی از عناصر غرب زده و غیرانقلابی نیز از دیگر اقدامات جریان فتنه و نفاق در بابل بوده که به برکت فضای مجازی و حمایت های مادی یکی از نهادهای شهری و تعلل مسئولان امنیتی به فعلیت رسیده است.

اگر بخواهم یک حرف اساسی به مسئولان سپاه بابل بزنم باید بگویم کاری کنید که در حوزه شناخت و رفتار اجتماعی و فرهنگی و سیاسی، سپاه از بسیج عقب نماند.

 از فرمانده جدید سپاه بابل می خواهم تا هیچ فرصتی را برای همنشینی با نیروهای بی توقع و مستقل بسیجی که همواره در وسط معرکه دفاع از ارزش ها ثابت قدم مانده و هزینه استقلال رأی و عدم وابستگی به جریان های قدرت و ثروت را تحمل کرده و انبانی از ناگفته های مصاف با لیبرالیسم تنیده در تار و پود ذهنی بعضی از خودی های خودباخته و ناکثان زیاده خواه و چپاول گر را در سینه دارند، از دست نداده و رویکردهای مجموعه خویش را در معرض نقد و مشورت جوانان مومن و انقلابی و دلسوز و آرمان گرا قرار بدهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">