اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

ناجوانمردی روزنامه قانون و رنجنامه برادر سه شهید به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۳۵ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای صالحی امیری با سلام

چنان که مطلعید روزنامه قانون در اقدامی تامل برانگیز با انتشار مطلبی پیرامون شهادت مظلومانه مدافع حرم آل الله، شهید محسن حججی که مردانه و غیرتمندانه به آسمان رحمت الهی سفر نمود، سعی کرد تا با ذکر مقدماتی، حمله موشکی دلاورمردان سپاه اسلام به مزدوران خبیث استکبار را زمینه ساز و علت جنایت هولناک اخیر داعش در به شهادت رساندن ایشان برشمارد!

در روزهایی که پخش تصاویر شهادت این سر بی سر و ابرمرد استوار و با غیرت، حس غرور و عزت را در هم میهنانمان زنده کرده است حرکت مرموزانه و فتنه انگیزانه این روزنامه در مقصر جلوه دادن مقاومت سپاه پاسداران در قبال داعش جنایتکار، نیازمند ریشه یابی و برخورد با صلابت مسئولان امر می باشد.

این قصه پر غصه را به کجا باید برد که در نظامی که از سوی رسانه های دشمن هر روز متهم به سانسور و نقض آزادی سیاسی و حقوق شهروندی می شود روزنامه ای با بهره گیری از یارانه بیت المال مسلمین و رانت اصحاب قدرت، آزادانه به سیاه نمایی اقدام تدافعی نیروهای مسلح کشورش در مواجهه با دشمنان قسم خورده این آب و خاک نموده و بر زخم دل داغدار خانواده های شهدای مدافع حرم، نمک می پاشد؟

به راستی آیا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیأت نظارت بر مطبوعات در پاسداری از خون شهدا و مظلومیت نظام اسلامی به رسالت سنگین خویش عمل نموده و حواسشان به پایگاه های رسانه ای دشمن و خط نفوذ بدخواهان در لایه های مطبوعاتی کشور هست؟

از وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار می رود در این واپسین روزهای تصدی بر مسند اداره امور فرهنگی جامعه اسلامی در انجام وظیفه خویش پیرامون خطاهای راهبردی و عامدانه بعضی از رسانه ها اهمال نورزیده و خاطره ای خوش و ماندگار از غیرت انقلابی خود در صیانت از آرمان های امام راحل و شهدای عظیم الشأن انقلاب جهانی اسلام به یادگار بگذارد.

والسلام علی من اتبع الهدی

علی اکبر محمدزاده، جانباز دفاع مقدس و برادر شهیدان ابوالحسن، ابوالقاسم و هادی محمدزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">