اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

انسان و اسلحه!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۰۰ ب.ظ

مامورها به راحتی دست به اسلحه نمی شوند. تجربه ثابت کرده حتی در مواقعی که مامور انتظامی حق دارد از سلاح گرم استفاده کند بعضی از مأمورین از این کار سر باز می زنند. شاید به خاطر عواقبی هست که بسته به میزان نفوذ فرد متهم و مجرم یا بستگانش در ارکان قدرت به دنبال داشته و دردسرهایی که در پی آن برای مامور وظیفه شناس ایجاد می کنند.

نمونه اش را که رسانه ای هم شد حتما به یادتان هست. چند سال پیش میدان کاج بود گویا فیلمی از گروگانگیری و تهدید مردم توسط یکی از اوباش مسلح به سلاح سرد بیرون آمد. در آن فیلم پیدا بود که مامور مسلح حاضر در صحنه، شهامت استفاده از سلاح را نداشته است.

حالا بر خودم وظیفه می دانم از مامور شجاع و وظیفه شناسی که چند روز پیش در متروی شهر ری بعد از اخطار اولیه و تیر هوایی، پای متهم عربده کش و افسار گسیخته ای که دو سه نفر از شهروندان از جمله یک روحانی را با سلاح سرد مصدوم نموده بود، هدف شلیک بازدارنده خود قرار داد تشکر کرده و از مسئولان نیروی انتظامی درخواست تشویق این نیروی کارآمد و با غیرت را داشته باشم.

نظرات  (۱)

عالی بود و قابل تامل :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">