اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

ضربت ذوالفقار مریدان علی علیه السلام

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۸ ب.ظ

gudr_photo_2017-05-05_05-52-25.jpg


بعد از سیلی موشکی سپاه به داعش و در آستانه یوم الله جهانی قدس، عده ای بچه های آتش به اختیار بابل یک شب بعد از افطار جشنی را در چهارراه مدرس (شهربانی) این شهر به راه انداختند و با پخش سرودهای حماسی و توزیع شیرینی و شکلات ضمن تقدیر از انتقام خون شهدای بی گناه مجلس و مرقد امام توسط سپاه، تبلیغات روز قدس را هم استارت زدند.

راستش را بخواهید این مساله خیلی به مذاق اصلاح طلبان بابل خوش نیامد. بعضی هایشان روشنفکر بازی درآوردند و نوشتند: نباید از مرگ انسان ها حتی دشمن خوشحال بود! برایشان نوشتم هر روز عده ای از کفار داعشی توسط جبهه حق کشته می شوند و کسی هم جشن و شادی برگزار نکرد. این جشن خیابانی به خاطر نمایش اقتدار لشکریان اسلام برگزار شده است. بعضی هایشان هم ایراد بنی اسراییلی گرفتند که مگر در شهرهای دیگر چنین جشنی برگزار شده که در بابل این گونه اقدام می شود؟ پاسخ دادم از شهرهای دیگر و واکنش انقلابی های مناطق دیگر کشور بی خبرم؛ اما کسی هم نگفته که قرار است بابل، خطه سرافراز دارالمومنین پشت سر شهرهای دیگر قدم بردارد. معنی آتش به اختیار دقیقاً همین است. خدا را چه دیدید شاید یک روز علم پیشتازی اسلام و انقلاب اسلامی به جای قم و تهران و مشهد و ... به دست با کفایت جوانان حزب الله بابل افتاد.

خوب است در تاریخ ثبت شود که این فقط منافقین و داعش و آل سعود و اسراییل غاصب و آمریکا نبودند که از اقتدار میهن اسلامی ایران به وحشت افتاده و رنج کشیدند!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">