اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

فاتحه ای برای این عزیز بخوانید

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۴۰ ب.ظ

ocuh_photo_2017-05-05_07-32-03.jpg


خبر فوت احمد آقاجانی شادی بعد از ماه رمضان امسال را برایم تلخ کرد. می دانستم احمد مدتی است که با سرطان دست و پنجه نرم می کند. چندی پیش تماسی با او داشتم. مثل سال های دور شاد و با روحیه بود. 

احمد را باید خادم بی ادعای اهل بیت دانست. اولین تصویری که از او در خاطرم نقش بست مربوط به حدود دو دهه قبل است که با تمام انرژی مشغول خدمت و پذیرایی از مهمانان روضه آل الله بود. او یک عمر برای اهل بیت دوید و در مجلسشان نوکری کرد. حتی اگر عضو هیات و پایگاه و محفلی نبود باز هم ساده و بی ریا بلند می شد و گوشه ای از کار را به دست می گرفت. او یک عمر محفل شهدا را خالی نگذاشت و هیچ گاه از یادشان غافل نشد. شاید برای همین بود که روز تشییع او هم حال و هوای مشایعت شهدا در خاطره ها زنده شد.

خدا این بسیجی اهل دل و پرتلاش را با مادر شهیدان حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها محشور کند.

ثواب تبلیغ سال گذشته را به روح مطهر شهید مدافع حرم محمد امین کریمیان تقدیم کردم. امسال هم اگر ره توشه ای برای آخرت نصیبم شده باشد پیشکش روح آسمانی کربلایی احمد آقاجانی، انشاءالله.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">