اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

یاران سلامت می کنند ...!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۴۹ ب.ظ

به بهانه تأیید صلاحیت حسین منصف

تغییر و اصلاح نظر هیئت نظارت بر انتخابات شورای استان در تأیید صلاحیت محمد حسین منصف را تبریک می گویم.

تقارن اعلان این خبر مسرت بخش درباره برادر پاسدار، جانباز و آزاده مان با اعیاد خجسته شعبانیه و میلاد بزرگ پاسدار مکتب اسلام و زاد روز جانباز رشید دشت نینوا و ولادت آزاده قیام جهانی حضرت اباعبدالله علیهم السلام را هم باید به فال نیک گرفت.

به یقین می دانم تمام دوستان بسیجی و انقلابی که این روزها در تلاطم دفاع از حرمت و احقاق حق محمدحسین منصف برآمدند هدفی جز کسب رضای الهی و عمل به تکلیف دینی و انسانی خویش نداشته و در این خصوص منتی بر کسی ندارند.

در این میان عزیزان و سرورانی نیز پای در عرصه دفاع از حیثیت این برادر جهادگرمان گذاشتند که اگر چه خود در زمره منتقدین بعضی از رویکردهای حسین منصف بودند؛ اما به اقتضای فطرت زلال و عدالت طلب خویش برای صیانت از حریم حق به حمایت از او برخواستند.

به نوبه خود تشکر ویژه ای از امام جمعه محترم بابل دارم که به رغم بعضی دلخوری ها و سوءتفاهمات، برای احقاق حق یک مومن آزاده و انقلابی وارد میدان شد.

در شرایطی که بعضی افراد دارای سوءپیشینه و متهم قضایی نیز توانستند در مواردی اعتماد شورای نظارت بر انتخابات را به دست بیاورند، رد صلاحیت یک پاسدار و راوی فرهنگ ایثار و شهادت و مدافع خستگی ناپذیر ولایت فقیه و آرمان های خمینی کبیر، به اتهام ناراوای عدم التزام عملی به اسلام و ولایت مطلقه فقیه، جفایی بس سترگ به شمار می آمد.

خوشمان بیاید یا نه، عموم مردم خاستگاه حسین منصف را هیئات مذهبی و پایگاه های بسیج می دانند. این روزها خوش رقصی بعضی از منافق صفتان و فتنه گران وطن فروش از رد صلاحیت مردی که عیش خیانت هایشان را همواره تبدیل به زهر کرده بود، بسیار دردآور به نظر می رسید.

الحمدلله که باز هم اتحاد نیروهای خط مقدمی انقلاب، چشم بدخواهان اسلام انقلابی را کور ساخت. امیدوارم این همدلی با برگزاری سلسله نشست های صمیمی و رو در رو به حل و رفع اختلاف سلایق درون گفتمانی موجود بین خانواده بزرگ انقلاب اسلامی و معتقدان به مبانی دینی در بابل منجر بشود.

ورود حسین منصف به عرصه رقابت ها، انتخاباتی پرشور را در دیار مومنان نوید می دهد. حسین، ائتلاف نانوشته چپ و راست شهر بر سر منفعتی مشترک را بر هم زده و رقابت بین مردم و کانون های قدرت را شکل خواهد داد. برای او و همه عدالتخواهان و حق طلبان جبهه مستضعفین آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

نظرات  (۱)

  • شاهزاده رویایی
  • یعنی ایشون هم اومدن
    راستی من تازه به بلاگ اومدم خوشحال میشم تبادل لینک کنیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">