اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

بابل و راهی که از کربلا می گذرد

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۰۹ ق.ظ

مراسم تجلیل از خادمین و خیرین اربعین حسینی که در روزهای اخیر با حضور مقامات عالی استان کربلا در شهرستان بابل برگزار شد یکی از مهم ترین اتفاقات فرهنگی استان مازندران در سال های اخیر محسوب می شود که به دست جوانان بسیجی و فعال فرهنگی دارالمومنین رقم خورد.

راهپیمایی بزرگ اربعین، برجسته ترین و جهانی ترین حرکت مسلمانان عالم در اثبات ارادت و تعهد خود نسبت به شعائر و اهداف دین و مانور وحدت و اقتدار رهروان مسلک اباعبدالله الحسین علیه السلام در ارسال پیام نهضت سرور آزادگان و نوید پیروزی خون بر شمشیر به همه مستضعفان و پابرهنگان سراسر گیتی است.

راهپیمایی دشمن شکن اربعین در هر سال، از دو منظر فردی (خودسازی) و اجتماعی (اصلاح جوامع بشری) یکی از موثرترین فعالیت های خودجوش فرهنگی و از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی است که خاستگاه آن، قلب تپینده جاماندگان عاشورای اباعبدالله و دل پر شور و حرارت مریدان راه امام عشق است که هیچ چیزی آن را سرد نخواهد کرد.

با این نگاه، عقبه فعالیت های مقدماتی شکل گیری این حرکت جهانی و تاریخ ساز، یعنی ستادهای مردمی اربعین حسینی، قرارگاه جهانی صدور فرهنگ و ارزش های اسلام ناب محمدی است که نقشی اساسی و حساس در تحولات آینده جهان اسلام و جوامع بشری برعهده دارد.

مردم و مسئولانی که به حمایت از ستاد اربعین می پردازند به یقین سهمی موثر در ترویج آئین تشیع و ابلاغ پیام رسالت و امامت خاندان عترت به اقصی نقاط عالم داشته و صداقت خود را در رهروی از طریقت ایثار و آزادگی امام شهیدان به اثبات می رسانند.

بابل در این روزها عطر و بوی کربلا داشت. دیار مومنان، با همت جوانان بی ادعای بسیجی، مصدر نشر معارف اهل بیت و منشأ تبیین حقانیت مکتب وحی در سراسر جهان خواهد گردید. زادگاه سعیدالعلماء دوباره جایگاه سرنوشت ساز خود در جهان اسلام را به دست آورده و الگویی از دلباختگی و ارادت ابدی سالکان و ساکنان منزل عشق و دلدادگی را بر صحیفه تاریخ، ترسیم خواهد نمود.

به مرد خستگی ناپذیر عرصه فرهنگ و جهاد و پایداری، محمدحسین طبرستانی و همه دوستان گمنام و همراه که پاداشی جز محبت و عنایت آل الله نستانده اند، خداقوت و دست مریزاد می گویم و دعا می کنم بر آخرین صفحه کتاب زرین حیاتشان، مهر شهادت و رستگاری بدرخشد و امیدوارم برکت رضایت خدا و خلق خدا، ره توشه آخرتشان قرار گیرد.

نظرات  (۱)

جات خالی بود سید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">