اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

اعتراض به رد صلاحیت های بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۸ ق.ظ

از لاله آباد بابل، خبرهای نگران کننده ای در خصوص ردصلاحیت نامزدهای شورا به گوش می رسد. در حالی که باز هم شاهد تأیید صلاحیت عجیب بعضی از چهره های خاص هستیم، تعدادی از بسیجیان و اعضای سرشناس پایگاه های مقاومت این منطقه که در فعالیت های فرهنگی و عدالتخواهانه خوش درخشیده و مورد اقبال و اعتماد مردم این خطه قرار گرفته اند به بهانه های واهی و مبهم جواز ورود به عرصه رقابت های انتخابات شورای اسلامی را پیدا نکردند.

به نظر می رسد رویه مشکوک حاشیه راندن رقبای انقلابی به منظور بسترسازی حضور نورچشمی ها در مصادر قدرت در بعضی مناطق در حال تقویت بوده و قرار است میزان حساسیت نیروهای انقلابی به این نوع رفتارها باز هم مورد محک قرار بگیرد.

طبیعی است بی تفاوتی در قبال این نوع ررویکردهای مشکوک ممکن است در بلند مدت منجر به عادی سازی عزل و انزوای نیروهای متعهد انقلاب گردیده و آینده کشور را با خطر روی کار آمدن عناصر بی انگیزه و ناکارآمد مواجه سازد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">