اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

فراخوان جمع آوری امضا در حمایت از حسین منصف

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۲۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

مسئولان هیأت های اجرایی و نظارت انتخابات شورای شهر، قطعاً مسلمان و معتقد به حساب و کتاب قبر و قیامت هستند. هیچ مسلمانی نیست که نداند ایراد اتهام به مسلمانی دیگر، گناه نابخشودنی و وزری ابدی است که دنیا و آخرت او را به تباهی خواهد کشاند.

به شهادت دوست و دشمن، محمدحسین منصف، زندگی اش را در حمایت از اسلام و انقلاب اسلامی و دفاع از حریم ولایت مطلقه فقیه صرف کرد و در این راه، از تحمل مرارت ها و مشقت های تحمیلی از سوی خودی ها و غیر خودی ها ابایی نداشت.

به عنوان یک مسلمان که حامی و منتقد محمدحسین منصف و دیگر اعضای شورای شهر در همه ادوار بوده ام، شهادت می دهم این آزاده و پاسدار رشید و شهید زنده انقلاب، که هنوز هم به رغم همه جفاها، یک تنه در مقابل منافقان و فتنه گران ضدانقلاب با قلم و قدم ایستاده، یک حزب اللهی معتقد به مبانی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است که اینک حتی دشمنان او نیز از ایراد اتهام مسئولان نطارتی انتخابات شورا به وی در خصوص عدم التزام به اسلام! و ولایت مطلقه فقیه در شگفت هستند.

از همه شهروندان و متدینین شهرستان بابل تقاضا دارم بر اساس آموزه های مکتب آسمانی وحی، دفاع از حرمت مومن را وظیفه تعطیل ناپذیر خود دانسته و از تضییع حق یک مسلمان آزاده و عدالت خواه، ممانعت به عمل آورند.

تا ساعاتی دیگر طوماری به منظور استشهاد عمومی در اثبات ولایت پذیری و اصل اعتقاد و التزام برادر رزمنده مان محمد حسین منصف به اسلام! تهیه خواهد شد که هر کس به دفاع از مظلوم و حق و عدالت معتقد است می تواند جهت امضای آن از طریق کانال های بابل روز، تلنگر و بارفروش اقدام نماید.

امضای این طومار لطفی بزرگ در حق مسئولان محترم نظارتی انتخابات شوراست که بار آخرت خویش را سنگین ننمایند.

والسلام علی عبادلله الصالحین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">