اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

جوابیه دکتر شهابی به اشک آتش

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۱۷ ق.ظ

در پی انتشار مطلبی در خصوص کاندیداتوری دکتر سیف الرضا شهابی و ارائه نقدهایی نسبت به ایشان، توضیحاتی از سوی وی به دست این جانب رسید که با کسب اجازه از ایشان بدون هیچ دخل و تصرف و توضیحی در اختیار مدیر محترم کانال وزین بابل روز جهت ارائه به مخاطبان قرار می دهم:


باسلام و تشکر و احترام

لازم است چند نکته را معروض دارم :

۱-شهرهای اطراف نبود فقط یکبار از قائمشهر نامزد شدم

۲-شورای شهری که در سال ۱۳۵۸ تشکیل شد دوره اش دو ساله بود و در بابل در تمام دو سال فعال بود و عقیم؟!نبود

۳-در مورد نامگذاری ؛بنده در سفری به بوشهر متوجه شدم روز تاسیس اولین مدرسه را به نام  بوشهر نامگذاری کردند و برای توضیح به عزیزان بابلی ؛ عرض کردم بوشهری ها این روز تاریخی را بر گزیدند و به دنبالش از همشهریان خواستم روز یا روزهائی را پیشنهاد کنند و پیشنهاداتی شد از جمله روز تولد مرحوم نوشیروانی و....

تعدادی هم گفتند برای این که هیچگونه شائبه ای نباشد روز تبدیل بارفروش به بابل به نام روز بابل باشد ( نه به خاطر رضا شاه و....) و بنده هم بر این اساس در نامه ای به شورای شهر فقط پیشنهاد دادم و البته قابل بحث و مذاکره است.

۴-در مورد اصلاح طلبی که مرقوم فرمودید.بنده معتقدم هر ایرانی که به کشور و انقلاب اسلامی اعتقاد دارد  باید اصلاح طلب باشد بر اساس حفظ اصول پذیرفته شده اسلام و انقلاب  و با این استدلال حتی جنایعالی هم یک اصلاح طلب هستید .

 هرپدیده ای در بستر زمان به پیرایه هائی آعشته می شود که نیاز دارد بعد از مدتی پیرایشی انجام بگیرد تا از انحرافات مصون بماند و این پیرایش لازم و ضروری است.

نکته ای که نباید غافل بود این که اصلاحات بر اساس تفکرات سازنده و دلسوزانه داخلی است یا دیکته شده از آن سوی مرزها  ؟ مطمئنا بنده با مدل دومش موافق نیستم حتی اگر قرار است تجربیات خارجی ها مورد استفاده قرار گیرد  باید بر مبنای داخلی شکل بگیرد .

اصلاح طلبان هم دو دسته اند عده ای واقعا دلسوز اسلام و ایران و انقلاب هستند و تعدادی که .....

همین طور اصولگراها هم یا دل در حفظ ارزش های انقلاب دارند و یا ....

  امام حسین بر پایه آیه قران ؛ حرکتش را اصلاح طلبانه آغاز و تعریف نمود .

۵-در مورد نامزدی برای شورای شهر ؛ اصلا تصمیم به این کار نداشتم فقط و فقط به خاطر فشارهائی که از سوی همشهریان عزیز با تفکرات سیاسی متفاوت و حتی متضاد آمد و از وضعیت موجود شهر شدیدا ناراحت و نگران بودند تصمیم گرفتم در شورا ثبت نام کنم .

نمی خواهم بگویم گذشت و فداکاری کردم ولی این را می گویم در این مقطع ؛ فکر کردم اگر مختصر اعتباری دارم برای شهر و مردمش هزینه بکنم و اگر انتخاب کردند که در حد توانم در خدمت هستم و اگر انتخاب نکردند باز هم خدا را شکر می کنم.

همانطور که اشاره فرمودید قرار گرفتن در کش و قوس مباحث شهری ؛ پر زحمت است ولی مثل همیشه آمدم تا اگر خدمتی در توانم است به این شهری که عقربه ساعتش به اندازه حداقل سه دهه است متوقف شده انجام دهم.

افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد

بنده را از دعای خیرتان محروم نفرمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">