اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

درباره نامزدهای شورای شهر بابل(5)

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۰۹ ق.ظ

5- محمدحسین منصف

چه کسی گفته است حسین منصف اشتباه نداشته است؟ منصف، خودش نیز داعیه عصمت ندارد. کدام عضو شورا بدون اشتباه بوده است؛ اشتباهاتی که گاه عیارش فراتر از اختلاف نظرهای موجود بین منصف و منتقدانش است. راقم این سطور بارها انتقادهایش نسبت به بعضی رفتارهای او را به تقریر درآورده است؛ اما

حسین منصف را ترجیح می دهم به همه حزب اللهی های سانتی مانتالی که حاضر نیستند حتی در راه دفاع از مظلومیت نظام و آرمان های امام و شهدا غباری بر خط اتوی کت و شلوارشان بنشیند.

به رغم آن که حسین بیشترین آسیب ها را از بعضی همفکران سیاسی خود خورد؛ اما برخلاف تازه به دوران رسیده های سست ایمان، رفتار هیچ کس را به خاطر ظاهر یا وابستگی های سازمانی اش به پای نظام ننوشت و در هر برهه ای یک تنه در مقابل زیاده خواهان و منافقان و فتنه گران ایستاد و هیچ مصلحتی را به دفاع از خط و مشی انقلاب اسلامی ترجیح نداد.

وقتی عده ای به این نتیجه رسیدند که با راه انداختن بازی های کثیف رسانه ای، دهان منتقدان شهرداری را ببندند، خیلی ها برای حفظ شأن و شخصیت خود مهر سکوت به لب زده و دست از بیان نقدهای خیرخواهانه شان کشیدند؛ اما باز هم این حسین منصف بود که تمام قامت در برابر عمله ها و عملی های قلم فروش و بوقلمون صفت ایستاد، هجمه های ناجوانمردانه هتاکان را به جان خرید و قدمی از آن چه که باید می گفت، عقب ننشست.

به شهادت دوست و دشمن، جیب او همیشه بسته بود که دهانش همیشه باز ماند و در مقابل غارتگران و خائنان، سکوت اختیار نکرد. حسین نه مفسده مالی داشت که صلاحیتش رد بشود و نه فساد اخلاقی. اگر می بینید عده ای برای ردصلاحیت او در این دوره از رقابت های شورای شهر، کمر بسته اند؛ اما در برابر ورود افراد معلوم الحالی که پرونده سنگین محکومیت های قضایی دارند سکوت اختیار می کنند، پی به ماهیت و نفوذ باندهای قدرت و ثروت در مهم ترین کانون های جامعه ببرید. آنها نیک می دانند که حضور دوباره منصف در صندلی شورا با نقشه ها و برنامه هایی که در محافل تجاری – سیاسی خود طراحی کرده اند، قابل جمع نیست.

آنهایی که مدعی اند منصف دیگر مقبولیتی در بین مردم ندارد، مرد باشند و دست از اعمال نفوذ خود برای رد صلاحیت او بردارند تا مردم حرف خود را در پای صندوق های رأی به کرسی بنشانند.

حسین منصف در اسارت هم آزاده بود چه برسد در زمان آزادی که یقین دارم این قهرمان ماندگار دارالمومنین در هر جایگاه و موقعیتی که باشد جهاد فی سبیل الله را در برابر مظاهر کوچک و بزرگ طاغوت، ترک نخواهد کرد.

(این گفتار با محوریت سایر نامزدهای شورا ادامه خواهد داشت)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">