اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

جای شهدای مدافع حرم خالی است

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۰۹ ب.ظ

واقعه شهادت جمعی از حماسه آفرینان مازندرانی در خانطومان که در بهار 95 اتفاق افتاد داغی فراموش ناشدنی است. درباره شهدای جوان و غیور مدافع حرم بارها مطالبی را در این وبلاگ منتشر کردم.

یکی از عذاب آور ترین نکاتی که هر بار با مرور خاطرات شهدای مدافع حرم به دلم چنگ می زند، تلقی اثبات این سخن است که امثال من یک عمر را فقط در اوهام و ادعا سر کردیم و به اصطلاح، طبلی تو خالی، بیش نیستیم.

امتحان دفاع از حرم، خجالتی ابدی را برای افراد پرادعایی چون من ثبت کرد. بی پرده و صریح باید به خودمان بگوییم: ما بی لیاقت هستیم. هیچ وقت دوست نداشتم اگر شیپور جنگ، مرد را از نامرد جدا می کند من جزو دسته دوم باشم. امیدوارم خدا شرایط حضور این بنده حقیر خود را در جمع خط شکنان مدافع حریم آل الله فراهم کند.

امسال نخستین بهار را بدون حضور شهدای خانطومان آغاز کردیم. جای این شهدا خالی است و با ادعاهای امثال من پر نمی شود.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">