اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

باز هم برایمان قالی می بافند!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۰۱ ق.ظ

با شناختی که من از جماعت راست و صاحبان سهام بعضی بانک های خصوصی و ... دارم بعید می دانم تا اینها قالیباف را در پاچه ما نکنند دست از سرمان بردارند.

غرور سیاسی بعضی ها هم منجر به این شده که حتماً به هر ضرب و زوری شده به ملت تفهیم کنند که از اول هم باید به برادران خود اعتماد می کردند.

این که می بینید ده ها نشریه و سایت و رسانه های اقماری وابسته به شهرداری تهران که بعضی هایشان ید طولایی در تخریب رقبا داشته اند به سادگی از کنار مسئله کاندیداتوری حجت الاسلام رئیسی عبور می کنند؛ اما نیش و کنایه هایشان کم و بیش بر پیکر جلیلی و بقایی فرود می آید؛ یعنی این که می دانند در پس بازی های انتخاباتی جمنا، گزینه ای جز نامزد ناکام سال های 84 و 92 بیرون نخواهد آمد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">