اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

هلند، صربستان، ترکیه و دیگران!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۲۳ ق.ظ

از اردوغان بیزارم و چشم دیدن این مردک متوهم و زیاده خواه را ندارم. از یک حرف او در این روزها خوشم آمد و حیف است که به آن اشاره ای نکنم.

در ماجرای دعوای دیپلماتیک اخیر بین ترکیه و هلند، اردوغان با یادآوری جنایت هایی که در حق مسلمانان بوسنی روا شده بود به نقش هلند در حمایت از صرب ها برای نسل کشی مسلمانان بوسنی اشاره کرد.

واقع امر آن است که پیش از ایجاد گروه ملعون و متوحش داعش، این اروپایی های وحشی بودند که بدترین جنایت ها را در حق مردم مسلمان بوسنی انجام دادند. داعش را در واقع باید شاگرد مکتب حیوانی صرب ها دانست.

چقدر خوب بود که مسئولان سیاسی کشور ما نیز هر از گاه با یادآوری جنایات ضد انسانی غربی ها و یا سکوت آنها در برابر رفتارهای منافی حقوق بشر، حملات تبلیغی غرب بر ضد مسلمانان را بی پاسخ نمی گذاشتند.

این روزها سالگرد توحش بی سابقه صدام در قبال مردم مظلوم حلبچه عراق است. غرب در برابر این رسوایی حیوانی نیز چشم فرو بست.

کاش دستگاه دیپلماسی ما قدر این فرصت ها را می دانست و با رسواسازی چهره منافقانه غرب در مقابل تخریب وجهه مسلمین و موج اسلام هراسی آمریکا و اروپا ایستادگی می کرد.

آن مرد که افسانه هلوکاست را افشا می کرد و جنایت های متعدد غربی ها را به رخشان می کشید، دیگر رفته است. به اشباح الرجال نمی توان دل خوش کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">