اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

پس انداز سیاسی برای روزهای سخت!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۰۲ ق.ظ

دوستی تماس گرفته بود و اصرار داشت که بیا طوماری از امضای مردم جمع آوری کنیم برای دعوت از سردار سلیمانی که بیاید و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شود.

هر چه گفتم: بنده خدا! ایشان رسما اعلام کرده قصد ورود به این عرصه را ندارد و حالا برای وجهه و اعتبارش خوب نیست که بخواهد زیر حرفش بزند، توی گوشش نرفت.

آخرش گفتم: من اصلا خودم با ورود ایشان به انتخابات مخالفم. از اول انقلاب تا الان هیچ پاسداری چون قاسم سلیمانی نتوانسته این طور در دل آحاد مردم جا باز کند. حیف نیست این سرمایه بزرگ انقلاب را در فضای ناسالم رقابت های انتخاباتی خرج کنیم؟

من که معتقدم طیف راست سنتی قلباً تمایل به استمرار دولت فعلی دارد و بالاترین مانع روی کارآمدن نامزدی پرتوان برای رقابت با حسن روحانی همین طیف است؛ اما حتی اگر برداشت من صحیح نباشد – که هست- هنور روز مبادای انقلاب اسلامی از راه نرسیده که بخواهیم این طور شتاب زده به استفاده از دخایر استراتژیک نظام روی بیاوریم. حالا حالاها بعضی ها برای این کشور برنامه ها دارند. کمربندها را سفت ببندیم و خود را برای روزهایی سخت تر از این روزمان آماده کنیم.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">