اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

باید به بقایی حق داد

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۰۱ ب.ظ

برای من با تحقیقاتی که انجام دادم مسجل شد که ورود حمید بقایی به این دوره از رقابت های انتخابات ریاست جمهوری، بر اساس تصمیم شخصی بوده و به هیچ وجه با مشورت دکتر احمدی نژاد و یا حمایت وی صورت نگرفته است.

حرف احمدی نژاد همانی است که پیشتر توسط رسانه ها منتشر گردید. او از توصیه آقا اطاعت نموده و معتقد است که وقتی قرار نیست وارد میدان رقابت ها شود پشتیبانی از نامزد دیگر نیز به همان دلیل از سوی وی نباید انجام بگیرد؛ زیرا معنی دور زدن فرمایش آقا را خواهد داشت. احمدی نژاد اگر مصلحت باشد روزی خودش وارد میدان خواهد شد و اعتبار و شأن خود را پای نام و راه و هدف خودش هزینه خواهد کرد.

من به حمید بقایی هم برای ورود به این عرصه حق می دهم. او می داند که چون مصداق "رجل سیاسی" نیست صلاحیتش از سوی شورای نگهبان احراز نخواهد شد با این حال نباید از یاد برد که در جریان پرونده قضایی وی که منجر به بازداشت طولانی مدت او و در نهایت، آزادی اش گردید لطمه شدیدی را بر حیثیت خود احساس نمود که برای جبران بخشی از آن می تواند با اعلام کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری، نظرها را به سوی خود جلب نموده و از تریبون های متعلق به دوست و دشمن پیام بی گناهی خود و بطلان تخریب های شدید رسانه ای که بر ضد او به راه افتاد را به گوش همگان برساند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">