اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

اگر هوس خوردن سیلی دارید، این نوشته را بخوانید!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵ ق.ظ

اگر می خواهید از خجالت آب شوید! اگر می خواهید وجدانتان از خواب غفلت بیدار شده و زنگار خودخواهی و خودمحوری از صحیفه دلتان زدود شود؛ اگر مدت هاست که عرق شرم بر پیشانی تان ننشسته است؛ اگر به سیر انفس اعتقاد دارید؛ اگر هنوز هم بارقه ای از شوق هدایت در وجودتان می درخشد؛ اگر خیلی وقت است بابت اشتباهاتتان سیلی نخورده اید به این چند خط از وصیت نامه تکان دهنده شهید محمد علی درزی نژاد که امروز در کانال سنگر شهدای بابل منتشر شد، خوب نگاه کنید:

"مسلماً هدف از انقلاب کردن این نبود که ما به زندگی مرفه تر دست یابیم و یا بهتر بخوریم. اگر این باشد پس فرق ما و دیگر جانداران در چیست و لذا ما طاغوت را از کشورمان راندیم تا به جایش اسلام را حاکم کنیم تا به جایش قوانین قرآن را در زندگی روزمره مان پیاده کنیم."

حالتان جا آمد؟! اگر دیشب محفل کمیل را از دست دادید، تلنگر صبح جمعه ای شهید درزی نژاد، هوای العفو گفتن را به سرتان راه می دهد. قبول کنیم که مدت هاست راه را اشتباه پیموده ایم.

آن پیر روشن ضمیر و عارف بی نظیر میکده جماران، لابد چیزی می دانست که گفت: "پنجاه سال عبادت کردید؛ خدا قبول کند، یک روز هم یکی از این وصیت نامه ها را بگیرید و مطالعه کنید و تفکر کنید."

یک نوجوان شهید با تحصیلات مقطع راهنمایی به برکت حیات طیبه شهادت، بصیرتی یافت که یک جمله اش می تواند من و شما را با همه داشته هایمان – دکتر باشیم یا حجت الاسلام، مهندس باشیم یا مدیرکل یا تاجر و ... – از چنبره داعیه های پوشالی مان نجات داده و لذت بیداری ابدی را به کاممان فرو بنشاند، اگر خودمان را به خواب نزده باشیم!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">