اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

بقایی بدون احمدی نژاد، یعنی هیچ!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۵۴ ب.ظ

احمدی نژاد دردانه بود و هیمن امر را باید راز محبوبیت ناتمام و تخریب ناشدنی او در دل پابرهنگان انقلاب اسلامی دانست. فکر او از همه به رهبر، نزدیک تر؛ در اقدام و عمل از همه مدعیان، جهادی تر و بر سر آرمان های اسلام و انقلاب، مقاوم تر و سازش ناپذیرتر بود.

افتخار ابدی احمدی نژادی ها به آن است که راه و مرامشان به برکت عطر بهشتی ولایت، هیچ گاه لبخند رضایت بر چهره کریه دشمنان دین و میهن ننشاند. هیچ گاه آمریکا از احمدی نژادی ها خوشش نیامد و اسرائیل و انگلیس و همه سردمداران چپاول گر عالم تشنه خون بودند. هیچ گاه هیچ منافقی برای احمدی نژاد و احمدی نژادی ها کف و سوت نزد. هیچ وطن فروش و روشنفکرنمای غرب زده ای راه ولایی آنها را تأیید نکرد. بهاییت پلید یا وهابیت خبیث با همه ارکان اقتصادی و سیاسی شان به مصاف با احمدی نژاد رفتند. احمدی نژاد به هیچ یک از کانون های جهانی و داخلی قدرت که همه چیز را برای منافع اقتصادی خود و هم کیشانشان می خواهند، باج نداد و پای این مسلک روح اللهی خویش با تمام وجودش ایستاد و هزینه های ناتمام آن را به جان خرید. در یک کلام احمدی نژاد خار چشم شیطان و شیطان صفتان خارجی و داخلی بوده و هست و البته امید دل زجرکشیدگان و مستضعفانی که او را مردی از جنس خود می دانند.

اگر قرار باشد یک نفر، پا جای پای احمدی نژاد دردانه ما بگذرد، باید همه این ویژگی ها را در خودش نمایان ساخته باشد. آبروی دردانه ای چون احمدی نژاد، وهم باد آورده ای نیست که ارزان و به سهولت خرج تبلیغ و تثبیت میز و منفعت هر کسی بشود.

مخلص کلام؛

خبرهای موثقی که جسته و گریخته درباره کاندیداتوری حمید بقایی به گوش می رسد حکایت از عدم رضایت دکتر احمدی نژاد از ورود او به عرصه رقابت های دوازدهمین دوره ریاست جمهوری دارد.

تأیید و تکذیب قاطع این خبر تنها یک راه دارد. اگر احمدی نژاد، وراد معرکه شد و حمید بقایی را مورد تأیید و حمایت قرار دارد، تکلیف ما مشخص است. در غیر این صورت تا اطمینان کامل از حمایت و میل باطنی دکتر احمدی نژاد، در قبال ورود و تبلیغات جناب بقایی به عرصه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سکوت کرده و بی اعتنا خواهیم ماند. سکوت و بی اعتنایی ما پیامی شفاف برای همه آنانی دارد که به زعم خود می پندارند توان قدم گذاشتن در راه دشوار فرزند ملت را دارا هستند. همان طور که اصولگرایی بدون احمدی نژاد، حرکتی در راستای ایجاد تفرقه میان نیروهای مخلص انقلاب است، به طریق اولی بقایی یا هر کاندیدای مدعی احمدی نژادی بودن نیز منهای او، یعنی هیچ! ما آبرو و اعتبار دکتر را بازیچه مطامع افراد و گروه ها نمی دانیم.

نظرات  (۱)

  • احسان پروانه
  • سلام
    خداقوت
    عالیه مطالبت ، بیشتر تلاش کن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">