اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

حاشیه ای بر حاشیه های جشنواره فجر

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۳۴ ب.ظ

سخنگوی هیئت داوران جشنواره سینمایی فجر از شبکه آی فیلم به طور مستقیم در حال صحبت است. او در پاسخ به این پرسش مجری برنامه که چرا امسال این قدر نارضایتی ها از هیئت داوران چشمگیر شده، گفت: وقتی کسی می پذیرد که وارد جشنواره ای شود باید به قواعد آن نیز تن بدهد. نه این که اگر رأی داوران را بر خلاف تصمیم و نظر خود دید، به زیر میز کوبیده و بازی را بر هم بزند.

او در ادامه سخنان خود تأکید کرد که: خروج و انصراف هنرمندان از جشنواره معنایی نداشته و همان برگ کاغذی که در ابتدا برای شرکت در جشنواره مورد امضا قرار گرفت اعتبار خود را حتی با اعلام انصراف فرد متقاضی نیز از دست نخواهد داد.

این استدلال جناب سخنگوی هیئت داوران وابسته به دولتی که بر ویرانه های فتنه 88 تکیه زده است را باید در تاریخ ثبت کرد.

تمام حرف ما هم با آشوبگران سال88 که امروز گاه بر مسند ریاست و کیاست و داوری نشسته اند همین بود که وقتی حضور در صحنه رقابت های ریاست جمهوری را با تمام قواعد اجرایی و نظارتی آن پذیرفته اید لطفاً به آداب این حضور نیز ملتزم بمانید.

الان دولت در عرصه سینما با برخی حامیان خودش دچار همین چالش شده است. فرهنگ سازی برای جماعتی که خود مدعی فرهنگ سازی برای جامعه است، کار آسانی نیست.

نظرات  (۱)

جشنواره نه، لجنواره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">