اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

تک تیراندازی که اعتماد جامعه را نشانه رفته است!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۱۳ ق.ظ

حول و حوش اول دی ماه بود که حمید رسایی طی یادداشتی درباره دادگاهی که با شکایت مهدی هاشمی رفسنجانی برایش تشکیل شده بود، نوشت که در جلسه اولیه، وکیل مهدی اصرار اشت حتما شاکی در محکمه حضور داشته باشد. قاضی هم پذیرفت و زمان دادرسی بعدی را مشخص کرد.  در جلسه بعد، مهدی به دادگاه آمد و همان جا انصرافش از ادامه رسیدگی به شکایت خود را اعلام نمود. او به قاضی گفت قصدش از تقاضای حضور در دادگاه فقط این بود که سه روزی را به این بهانه از زندان مرخصی گرفته تا بتواند شب یلدا را در کنار خانواده بگذراند.

مهدی هاشمی رفسنجانی به خوبی می دانست که حمید رسایی، بسیار دست به قلم بوده و به یقین صحبت های او در جلسه دادگاه را به اطلاع عموم خواهد رساند. او این مسئله را می دانست و آگاهانه اقدام به بیان این سخن نمود.

یادتان هست مهدی هاشمی رفسنجانی در همان ماه های نخست ورودش به زندان، در حالی که هنوز اذهان عموم نسبت به حکم سبکی که از سوی دستگاه قضا برای او صادر شده بود در حیرت بود، به بهانه های واهی راهی بیمارستان می شد و هر بار تصویری از او مخابره می گردید که یا در حال خندیدن بود و یا شکلک در می آورد؟

به نطر می رسد این مدل از ژست ها و کنش های تمسخرآلود مهدی هاشمی رفسنجانی فقط می تواند حاوی یک پیام برای مردم و نیروهای وفادار به نظام باشد.

او قصد دارد به همه ثابت کند که قانون یعنی کشک!

ادعای جدیّت در مقابله با دانه درشت های فساد اقتصادی و ... یعنی کشک!

عدالت یعنی کشک! 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">