اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

از مسجد تا دانشگاه

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۳۴ ق.ظ

سرور ارجمندم حجت الاسلام والمسلمین مویدی امام جماعت محترم مسجد کاظمبیک بابل و تولیت موسسه علمی فرهنگی اشراق، که حق بزرگ استادی ایشان بر گرده این قلم، کتمان ناشندنی است، قصد دارد در ابتکاری جالب، همایشی را برای تقدیر از جوانان موفق مسجدی برگزار کند. سطور زیر را به عنوان متن دعوتنامه این مراسم تاریخ ساز آماده کرده ام:

از مسجد تا دانشگاه

درخشش علمی جوان مسجدی، یک اتفاق نیست.

مسجد، آمادگاه علم و ایمان است. پهنه سجده گاه توحید، مصدر بلوغ مفهوم انسانیت است؛ انسانی که در سیاق " نفخت فیه من روحی "، راه خدا گونه بودن را با "تک بعدی" ماندن ساحت مخلوق در تضاد می بیند. خدا جامع جمیع صفات است و بنده حقیقی او نیز به قدر بضاعت خود، پای جز در طریقت وصال وجه الله نمی گذارد. چنین است که پرورش یافتگان مکتب محراب و نخبگان جوان و نوجوان مسجدی، به حق نشان دادند که: بی دینی، افیون ملت هاست!

مصادف با غدیر امام "سلونی قبل ان تفقدونی"،  مقام دانش و معرفت را در گستره عرصه بندگی، ارج می نهیم.

در تجلیل از مفاخر علمی و آموزشی برخاسته از سنگر مسجد و تکریم جوانان و نوجوانان نخبه ای که نور تمدن نوین اسلامی را بر یلدای تاریک جهان می گسترانند، همایش قدردانی از دانش آموختگان و دانش آموزان مسجدی را برگزار می کنیم. 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

سید حمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">