اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

نظر واقعی خانواده ها برای حضور در استادیوم فوتبال

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۴۰ ب.ظ

9z2c_photo_2015-09-07_18-16-44.jpg

kei_photo_2015-09-07_18-17-00.jpg

ajon_photo_2015-09-07_18-17-07.jpg


امروز به ابتکار شهرداری بابل، صندلی هایی در پارک شهید شکری این شهر چیده شد تا مردم بتوانند در صورت تمایل، مسابقه فوتبال ایران و چین از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی را مستقیم و به صورت دستجمعی تماشا کنند.

 تماشای گروهی و جمعی مسابقات ورزشی از تلویزیون شهری، هیجان، نشاط و حال و هوایی نزدیک به تماشای مسابقات در استادیوم ها دارد.

حضور در پارک شهید شکری و تماشای دستجمعی بازی امروز، برای همه شهروندان اعم از مرد و زن آزاد بود. با این حال نگاهی به تصاویر منتشر شده از تجمع علاقمندان فوتبال نشان می دهد که زن ها یا به عبارت دیگر خانواده ها از این اتفاق، استقبالی نشان نداده و تنها مردها بودند که به صورت مجردی و بدون همراهی خانواده خود به تماشای دستجمعی مسابقه مذکور نشستند.

نکته اساسی این جاست. مردم در باطن خود آگاهند که آن چه در محیط استادیوم های ورزشی و در بین تماشاگران هیجان زده، شاد و یا خشمگین رقم می خورد و حرف هایی که آن جا رد و بدل می شود به هیچ وجه تناسبی با شخصیت و شأن خانواده ها ندارد. اتفاق امروز در پارک شهید شکری بابل نشان داد که منع ورود خانم ها برای تماشای مسابقات ورزشی، یک باور عمومی و مورد قبول اذهان جامعه است.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">