اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

پدر فعالین فرهنگی بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۴۸ ب.ظ

zzxy_photo_2015-09-03_11-42-48.jpg


حجت الاسلام یزدانی از قدیمی ترین فعالان فرهنگی شهرستان بابل و استان مازندران است. بسیاری از چهره های موفق و سرشناس شهرهای بابل، بابلسر، فریدونکنار و ... از شاگردان جلسات قبل از انقلاب این روحانی فرزانه و خستگی ناپذیر و مخلص بوده اند.

حجت الاسلام یزدانی که پدر یکی از نوجوانان شهید دفاع مقدس است را باید پدر فعالین فرهنگی شهرستان بابل نامید. نسل های جدید انقلاب که گاه در سن نوه های ایشان هستند نیز به راحتی با این روحانی بی ادعا ارتباط عاطفی برقرار کرده و از رهنمودهای سازنده ایشان در پیشبرد برنامه های فرهنگی مرتبط با جبهه انقلاب اسلامی بهره مند شده اند.

مدتی است این پیر آگاه و پاک نهاد دچار کسالت و بیماری است و دیگر حتی قادر به امامت جماعت مسجد نیست. برای این استاد بزرگوار و ماندگار دیار علویان آرزوی سلامت و شادکامی دارم.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">