اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

شنبه فراموش ناشدنی در قائمشهر!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۲ ب.ظ

سخنرانی سید علی خمینی، یادگار ارزنده مرحوم حاج سید احمد خمینی در شهرستان قائمشهر، متن و حواشی جالب و مهمی داشت که به نظر در تاریخ معاصر ایران ثبت خواهد شد.

آن چه که آیت الله معلمی، پیش از سخنرانی سید علی بر زبان آورد و هم آن چه او در پاسخ آن عالم شمالی بیان کرد حرف هایی بود که بالاخره باید یک روز به طور رسمی اظهار گردیده و برهه ای خاکستری از فضای تاریخ انقلاب را برای همیشه روشن می ساخت.

آیت الله علی معلمی، معروف به ابوالشهیدین، امام جمعه انقلابی شهرستان قائمشهر، نماینده مبارز مردم مومن دیار علویان در مجلس خبرگان رهبری است. او همان پیر فرزانه ای است که خار چشم ایادی انگلیس قرار داشته و در ایام رقابت های مجلس خبرگان، همواره مشمول بغض سیاه عناصر خودباخته و معاند و فتنه گر بوده است.

آن چه که آیت الله معلمی در شنبه گذشته به زبان آورد حرف ها، درددل ها و ابهاماتی بود که در سال های اخیر به خصوص پس از فتنه شوم 88 در فضای غبارگرفته جامعه طنین انداز گشت و روح و جان دلسوزان مخلص و صدیق انقلاب و ولایت فقیه را همواره ملتهب ساخته بود. فارغ از دیپلماسی معمول در محافل رسمی کشور، بالاخره یک نفر باید بیت امام (ره) را در مقام پاسخ گویی نشانده و حرف دل مردم دردمند جامعه اسلامی را بی پرده و صریح به گوش آنان می رساند. در این راستا سخنان پرسش گرانه و البته محترمانه آیت الله معلمی، گامی تاریخی در جهت شفاف سازی ابهامات موجود نسبت به مواضع بیت حضرت روح الله در قبال آرمان های نظام مقدس اسلامی محسوب می گردد که طرح شجاعانه آن جای بسی قدردانی دارد.

در این سو اما  پاسخ های صریح و شفاف نوه حضرت امام (ره) نیز در نوع خود بی سابقه و بسیار روشنگرانه بود و چون آبی بر آتش زیر خاکستر فتنه و نفاق فرود آمد. سید علی آقای خمینی با اذعان به تلاش دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب برای رو در رو قرار دادن برادر بزرگ او یعنی سید حسن خمینی با رهبر معظم انقلاب، ضمن تأیید تلویحی بیانات آیت الله معلمی و صحه بر نگرانی های جامعه انقلابی، تأکید نمود که: "خبر دارم عده ای در خارج برنامه ریزی دارند با اغراض سیاسی برادرم را از رهبری جدا کنند. هیچ گاه از فرزندان خمینی(ره) یک کلام هم در تضعیف رهبری نخواهید شنید."  تصریح سید علی خمینی بر وجود ارتباط صمیمانه او و برادرانش با مقام معظم رهبری و هماهنگی در مواضع و مبانی فکری، علاوه بر ایجاد مسرت و امید در دل مومنان حقیقی انقلاب، سایه یأس را بر سر کوته فکرانی گستراند که به زعم خود تلاش داشته و دارند تا با استفاده از قدرت رسانه های متخاصم خارجی و گاه داخلی، صف یادگاران حاج احمد را از صف رهبر انقلاب و خمینی زمان، جدا نشان بدهند.

آن چه که شنبه گذشته در قائمشهر اتفاق افتاد را باید به فال نیک گرفت و هم از عالم جلیل القدر مازندران حضرت آیت الله معلمی که بی اعتنا به رودربایستی های کسالت آور و مخدر مرسوم در مناسبات رسمی، صدای رسای مردم و خانواده های شهدا گردید تشکر و تقدیر کرد و هم از آسید علی خمینی، این میهمان ارجمند خطه لاله گون مازندران که حمایت جانانه و تاریخی بیت امام راحل از ولی فقیه دوران را به گوش همگان رساند. بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی، این جمله سید علی خمینی را آویزه گوش خود سازند: "برخلاف تبلیغات دشمن، نطام محکم تر از قبل پیش می رود و در 200 سال گذشته دوره ای قدرتمند تر از امروز به رهبری آیت الله سید علی خامنه ای نداشته ایم."

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">