اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

یادی از محمد امین کریمیان

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۴۹ ب.ظ

محمد امین کریمیان که شهید شد دلم خیلی گرفت. نه برای او نه برای خانواده اش نه برای خودم

محمد امین طلبه جوانی بود که پایه دهم حوزه را با معدل 19/5 به اتمام رساند. شنیده ام در رشته فلسفه هم تحصیل می کرد و آن جا هم همین معدل را به دست آورد. به زبان انگلیسی مسلط بود. به سینمای هالیوود و نقد رویکردهای آن اشراف داشت.

محمد امین جوان بود. درس خوان بود. خوش فکر بود. خوش صدا بود. خوش صحبت بود. خوشگل بود. وضع مادی پدرش هم خوب بود. او هر بهانه ای برای دلبستگی به دنیا داشت اما دلبسته نشد. محمد امین اگر می ماند هاشمی نژاد دیگری برای مازندران می شد.

شما را به خدا می بینید ادعا کردن شده کار ما و عمل و اثبات صداقت شد سهم امثال محمد امین. از خانواده شهید که می دانم این مطلب را می خوانند بابت جمله ای که الان به کار می برم عذر خواهی می کنم. واقع امر آن است که معتقدم این یک الف بچه روی امثال مرا کم کرد.

او مصداق کونوا دعاة الناس بغیر السنتکم شد.

امسال ماه مبارک، ثواب تبلیغم را تقدیم کردم به روح آسمانی طلبه شهید محمد امین کریمیان، که در ماه خدا میهمان خدا شد و در کربلای سوریه به معراج عاشورائیان تاریخ پیوند خورد و پیکرش در غربتکده شام جا ماند. روحش شاد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">