اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

بیانیه انصار حزب الله بابل در آستانه برگزاری جشنواره بهارنارنج

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۱۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

در روزهای آتی، دارالمؤمنین بابل یک بار دیگر شاهد برگزاری جشنواره ای موسوم به بهارنارنج خواهد بود.

پیشینیه برگزاری چنین مراسمی، ضرورت تذکر دو نکته مهم را گوشزد می نماید:

یک- درآمدهای شهرداری متکی به جیب مردم و عوارضی است که از عرق جبین مردم این شهر پرداخت می شود. عقل سلیم حکم می کند با توجه به محدودیت منابع مالی شهرداری، ارائه خدماتی در اولویت قرار بگیرد که بیشترین نفع را به عموم شهروندان برساند. طبیعی است مردمی که گاه از حداقل های خدماتی مورد نیز یک زندگی شهری، بی بهره اند راضی به ریخت و پاش ها و هزینه های سرسام آور و بی فایده، تنها با انگیزه رقابت با شهرهای همجوار نباشند. ضمن تأکید بر اهمیت توجه شهرداری به برنامه های فرهنگی سازنده و مفید، امیدواریم شهرداری و شورای شهر بابل از هرگونه اسراف در بیت المال اجتناب ورزیده و به منظور اثبات صداقت و اعتمادشان به مردم، فهرست هزینه های مرتبط با برگزاری این مراسم را به اطلاع عموم برسانند.

دو- تجربه برگزاری این گونه برنامه ها در سال های گذشته نشان داده که برگزارکنندگان مراسم بیشتر از آن که برجسته سازی فرهنگ و آداب و رسوم شهرستان تاریخی و خوشنام بابل را مورد توجه قرار دهند و درصدد معرفی داشته های فرهنگی، فکری و هنری اهالی نجیب این دیار باشند، با تقلید کورکورانه از برنامه های بی هویت شهرهای دیگر، سمت و سوی مراسم را به خوشی های کاذب و برگزاری موسیقی هایی که ثمره ای جز تحریک به رفتارهای منافی عفت نداشته سوق داده اند.

ضمن تأکید بر لزوم اجرای برنامه های شاد و خاطره انگیز به خصوص در تلاقی مبارک این روزها با ایام جشن و سرور بعثت حضرت ختمی مرتب محمد مصطفی (ص) به مسئولان امر تذکر جدی می دهیم که صدمه به فرهنگ و باورهای اصیل مردم مؤمن این خطه، خیانتی نابخشودنی بوده و نشان از بی مبالاتی و غرض ورزی برگزارکنندگان این مراسم خواهد داشت.

امت حزب الله شهرستان بابل همواره با ابراز نگرانی نسبت به عدم دلسوزی و یا ناآشنایی برخی مدعیان عرصه فرهنگ با بایسته ها و معیارهای فرهنگی جامعه انسانی مطلوب، هشدارهای لازم را در این خصوص بیان داشته اند. امید است این بار از تکرار خاطرات تلخ گذشته اجتناب شود.

والسلام علی عبادالله الصالحین 12/02/1395

انصار حزب الله شهرستان بابل

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">