اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

راهنمای سعادت

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۱۹ ب.ظ

شهید بزرگوار سید علی موسوی، تعهد خاصی نسبت به نماز اول وقت داشت. سعی می کرد نماز اول وقت را به جماعت بخواند. او نه تنها خودش به نماز اهمیت می داد بلکه سعی می کرد به طریقی دیگران را هم نسبت به اقامه نماز در اول وقت، حساس کند. او البته برای تذکر به دیگران شیوه ای را در پیش می گرفت که باعث ناراحتی کسی نشود.

به طور مثال یک بار من و بعضی از مسئولان در جلسه ای بودیم و کارمان تا ظهر طول کشید. ناگهان سید علی در را باز کرد و سرش را آورد تو. بعد طوری وانمود کرد که انگار پرسشی برایش پیش آمده است. گفت: ببخشید، خواستم بدانم ظهر شده؟

ساعتمان را نگاه کردیم و جواب مثبت دادیم. سید علی تشکر کرد و در را بست. ما هم فهمیدیم که باید آماده شویم تا به نماز اول وقت برسیم.

به روایت همرزم شهید، شور دلدادگی، ص 59 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">