اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

دین در خدمت خیانت!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۵ ق.ظ

شاید اگر تا به امروز این ادعا را طرح می کردیم که بسیاری از حرکت های هدایت شده بیگانگان در قالب ترویج ادیان الهی به خصوص مسیحیت، پوششی برای براندازی حکومت های مستقل و یا دستکم، جاسوسی از امور داخلی این کشورهاست بعضی ها ساده لوحانه، این انگ را می چسباندند که چنین تحلیل هایی منبعث از نگاه بدبینانه مدعیان و نوعی توّهم توطئه و ... است و در فضای باز امروز جهان و در عصر تبادل و انفجار اطلاعات، جایی برای تقابل یا حتی شک نسبت به اشاعه فرق و مذاهب و ادیان زمینی و آسمانی وجود ندارد.

باور کنید بعضی وقت ها به این جماعت خوش باور و یا احیاناً مغرض می گفتیم چگونه ممکن است کشورهایی که حاکمیتشان حتی به آموزه های حضرت مسیح علیه السلام التزام عملی ندارند به یکباره هوس ترویج این آیین را برای کشورهای دیگر به خصوص برای ممالک اسلامی در سر راه داده اند و این موضوع خود علتی برای شک ما به صداقت این فعالیت های گسترده رسانه ای است؛ جوابشان باز هم توجیهی برای خوش باوری و ساده انگاری و ... خودشان بود و هرگز پاسخی در خور و اقناع کننده در چنته نداشتند.

اکنون انتشار این خبر در رسانه های بین المللی که البته در کشور ما بازتاب اندکی داشت سندی است بر پشت صحنه ظاهرسازی هایی که در قالب ترویج ادیان آسمانی، توطئه بر ضد ملت های مستقل را دنبال می کند.

روز گذشته تابناک نوشت:

اعتراف کشیشی کانادایی به تلاش برای برای بر اندازی حکومت کره شمالی

یک کشیش کانادایی به اقدام برای براندازی نظام سیاسی کره شمالی اعتراف کرده است. روز جمعه، ۹ مرداد (۳۱ ژوئیه)، تلویزیون کره شمالی تصویر هیون‌ سون‌لیم، کشیش کانادایی کره‌ای تبار را پخش کرد که با شرکت در یک نشست خبری، ضمن اعتراف به "جنایات متعدد در جهت براندازی نظام سیاسی" کره شمالی از اقدامات خود ابراز ندامت می‌کرد. خبرگزاری کره شمالی گفته است که آقای هیون، که کشیش یک کلیسای مشایخی واقع در تورنتو در کاناداست، "با صداقت و از روی صمیمیت" به تمامی اتهاماتی که علیه او اقامه شده بود اعتراف کرد. این کلیسا محل عبادت حدود سه هزار تن از اهالی منطقه است. به گفته منابع کره شمالی، هدف این فرد "سرنگونی نظام اجتماعی و سیاسی جمهوری دموکراتیک خلق کره در پوشش فعالیت‌های بشردوستانه و گردآوری اطلاعات برای استفاده از آنها در موعظه‌های خود در خارج" بوده است. همچنین، او متهم شده که درصدد ایجاد یک تشکل دینی برآمده تا مردم کره شمالی را "اغفال کرده و برباید." ظاهرا منظور از "ربودن" شهروندان کره شمالی، کمک به فرار آنان از کشورشان است.
  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">