اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

هنرمندان بابل، جشنواره ملی برگزار می کنند

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۸ ب.ظ

خبرگزاری فارس: موضوعات و جوایز جشنواره ملّی پوستر بیداری اعلام شد/مهلت ارسال اثر تا ۱۵شهریور

به گزارش خبرگزاری فارس، جشنواره پوستر بیداری با هدف گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه اطهار(ع)، بازخوانی تصویری و احیای حماسه جاویدان قیام اباعبدالله(ع)، تقدیر از پدیدآورندگان آثار برتر هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف اهل بیت(ع) و توصیف تصویری و کمک به انتشار گسترده آثار، شناخت هنرمندان در سراسر کشور و ایجاد ارتباط بیشتر در این حوزه، استفاده از ظرفیت‌های بومی در برنامه‌های ملی و الگوسازی مناسب برای دیگر استان‌ها به جهت حمایت از تولیدات هنری برگزار می‌شود.

این جشنواره به موضوعاتی از جمله نهضت جهانی اسلام و قیام کربلا، بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص بیداری اسلامی، مردم و زیارت امام حسین علیه السلام، پیاده‌روی اربعین حسینی، فلسطین مسأله اول مسلمیـن و مبــارزه بـا رژیم صهیونیستی، تجلیل از مقام ارجمند شهدای بیـداری اسلامی و مدافع حرم، قتل عام مردم یمن و جنایات آل سعود، نهضت گسترده مردمی در دفاع از هویت اماکن مقدس عراق و سوریه، بیداری اسلامی، بحرین، مصر، تونس می‌پردازد.

جشنواره ملی پوستر بیداری جوایزی برای نفرات اول تا سوم و آثار برگزیده در نظر گرفته است که به ترتیب لوح سپاس، تندیس و مبلغ هفت میلیون تومان، لوح سپاس، تندیس و مبلغ پنج میلیون تومان، لوح سپاس، تندیس و مبلغ سه میلیون تومان و همچنین برای 7 نفر برگزیده در بخش‌های جانبی پانصد هزار تومان تعلق می‌گیرد.

متقاضیان شرکت در جشنواره پوستر بیداری، ابتدا باید در آدرس  www.posterbidari.com ثبت نام کنند؛ سپس آثار خود را با ابعاد اصلی 70×50 سانتیمتر و با حجم حداکثر 15 مگابایت و حفظ کیفیت تصویری مطلوب با رزولوشن 300 dpi درفرمت JPG ارسال کنند.

رضا نادریان، سیدمحمد رئیسی، سیدرضا جعفرنژاد، سیدحسین جعفرنژاد و سیدمحمد نوروزیان اعضای هیئت داوری این جشنواره هستند. مهلت ارسال آثار تا 15 شهریور ماه است و نتایج آن آخر شهریور ماه اعلام می‌شود.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

  • سید محمد نوروزیان
  • سلام سید حمید ..ممنون از لطف و عنایت شما. یاحق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">