اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

ستاره ها روشنگری می کنند!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ب.ظ


نمی دانم اگر قرار باشد روزی مانند کتاب خدمات متقابل اسلام و ایران که نوشته ای ارزنده از متفکر بزرگ جهان اسلام، شهید آیت الله مطهری است؛ کتابی هم با موضوع خدمات متقابل حوزه های علمیه و انقلاب اسلامی تدوین و نگاشته شود چقدر زحمت و توان خواهد برد.

حوزه، مادر انقلاب است و انقلاب اسلامی، این فرزند برومند و وفادار، تا آن جا که توانسته، خدمتی در راستای وظایف حوزه ارائه داده است.

به یقین یکی از برکات انقلاب اسلامی را می توان در ایجاد عرصه های نوین تبلیغی برای حوزه علمیه در فضای مجازی و میادین بین المللی دانست. امروز فکر طلبه حوزه علمیه دیگر تنها به محیط داخلی جامعه و محل و شهر و منطقه خود محدود نبوده و احیای فرامین الهی و فرائض اخلاقی در جای جای پهنه گیتی، مهمترین دغدغه طلاب و فضلای حوزه را تشکیل می دهد.

همه این جملات و عبارات مقدمه ای بود تا کاری زیبا از دوستان خوب طلبه و دانش آموخته  مدرسه امام عصر (عج) قم را معرفی کنم. گوش شیطان کر، مدرسه امام عصر (عج) را باید یکی از مجموعه هایی دانست که برای حضرت ولی عصر (عج) سرباز واقعی و مسلح تربیت می کند. این چند سالی که با برو بچه های باصفای این مدرسه آشنا شده ام روح انقلابی گری خردمندانه را یکی از ویژگی های برجسته آنها یافته ام. فضای معنوی و تفکر بسیجی حاکم بر محیط علمی این مدرسه، نوید تربیت نسلی از رهبران فرهنگی ایران اسلامی را سر می دهد که افق همتشان، اهتزاز پرچم لا اله الا الله بر تارک بام جهان است.

راه اندازی سایت روشنگر، یکی از جنبه های فعالیت میدانی دانش آموختگان این مدرسه در فضای مجازی است.

سایت روشنگر با شعار در امتداد روشنگری ماه گویان به دو زبان فارسی و اسپانیایی در 15 موضوع اصلی و سه رده سنی همراه با خبرخوان ویژه نسخه های اندرویدی متعلق به گروه تبلیغی شهید ابراهیمی با اهتمام طلاب و فضلای مدرسه امام عصر (عج) تأسیس شده است. توصیه می کنم به این پایگاه مجازی سری بزنید و از مطالب بکر و جالب آن بهره مند شوید. نشانی سایت از این قرار است: http://www.rowshangar.ir/

برای دوستان مخلص و بی ادعای خود در مدرسه امام عصر آرزوی توفیق دارم و از خداوند بزرگ استدعا دارم که این عزیزان را در مسیر نورانی خود مستحکم نگاه دارد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">