اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

نه به ذلت!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۱۲ ق.ظ


خبرهایی که از قم و مازندران دارم حکایت از شکل گیری تجمعات و حرکت هایی وسیع برای مخالفت با دیپلماسی ذلت دارد. بچه های بسیج دانشجویی تهران سادگی کردند و هفته پیش به راحتی از سوی مدیران با تجربه و پا به سن گذاشته دولت، دور خوردند و حرکت انقلابی شان ناکام ماند. این تجربه در استان های دیگر، تکرار نخواهد شد.

در مازندارن قرار است بچه های بسیجی شهرهای ساری و قائمشهر و بابل از شهرهای خود پیاده روی نموده و به همراه بسیجیان آمل در این شهر تجمع نمایند. قصد این جمع، هم حمایت از مردم یمن و هم نفی دیپلماسی ذلت است.

در قم نیز به زودی اجتماع عظیم فضلای حوزه در مدرسه فیضیه برگزار می شود. نکته جالب توجه این که حمایت برخی از علمای حوزه از این حرکت انقلابی در مخالفت با مذاکره در سایه تهدید، بسیار مشهود و البته تاریخی خواهد بود.

به هر حال پرواضح است که دولت با توجه به گره زدن مشکلات داخلی با مذاکرت هسته ای و نیز علم به شکست این مذاکرات و عدم توانایی در رفع تحریم ها، بدش نمی آید که مقصری برای اشتباهات خود بتراشد. در این بین کسی باید پیدا شود و خود را سپر رهبری قرار دهد. جمعی از نمایندگان مجلس تلاش داشتند با ارائه طرحی مانع از ادامه مذاکرات خفت بار بشوند که لابی باندهای قدرت چنین اجازه ای را به آنها نداد. حرکت عمومی بسیجیان در این راستا علاوه بر آگاهی بخشی به جامعه و افشای دروغ مدعیان راستگویی در حفظ منافع ملی با مذاکرات ذلت بار، مانع از آن می شود که رهبری معظم انقلاب، سیبل حملات دشمنان انقلاب و برخی دوستان جاهل قرار بگیرد.

سخنرانان و متولیان این نوع خیزش های انقلابی باید کمال دقت را داشته باشند که تا حد ممکن از خرج نمودن اعتبار رهبری پرهیز کرده و برای اثبات شکست مذاکرات و مخالفت با مذاکره در سایه تهدید، استدلال های روشن و مستند و منطقی موجود را به افکار عمومی ارائه بدهند. به حول و قوه الهی با هوشیاری و خروش همه جانبه ملت، از این پیچ سرنوشت ساز تاریخ هم به سلامت عبور خواهیم کرد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">