اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

حاشیه های فاطمیه بابل (9)

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ق.ظ


نمی دانم برای چندین بار بود که در جمع خواهران جبهه فرهنگی فاطمیون در مسجد قهاریه حضور یافته و سخنرانی کردم. نمی دانم حرف های من سود و دستاوردی برای آنها داشته است یا نه؛ اما این را می دانم که هر بار خودم در محفل صادقانه این خواهران حضور پیدا کردم توانسته ام روحیه و انگیزه ای مضاعف برای کار در راه خدا پیدا کنم.

نفس محسن علیجانزاده حق است و حضور دلسوزانه او برکتی برای رهپویان مسیر جاودانگی محسوب می شود.

شاید آن موقع که حجت الاسلام علیجانزاده جبهه فرهنگی فاطمیون را با تمام مشقات مختص یک کار گروهی مستقل، پی ریزی کرد خیلی ها تصورشان این بود که با توجه به روحیات او این جبهه، گروهی اختصاصی در زمینه شهید و شهادت خواهد بود.

حاج محسن اگر چه به دلیل عدم تمکن مالی برای سکونت در بابل مجبور است هر سه هفته یکبار با پیکان قراضه اش جاده های پرخطر قم تا این شهر را بپیماید؛ اما به برکت تلاش خستگی ناپذیر و ایمان مستحکم خود توانسته با اندک بضاعت موجود، راهی نو را در عرصه جهاد فرهنگی رقم بزند.

اشاعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، ترویج تفکر عدالت خواهانه، تقویت مبانی فکری و عقیدتی بانوان، تبیین مرزبندی شیعه ناب با نحله انحرافی و تفرقه افکن موسوم به تشیع انگلیسی و... بخشی از عرصه های عملیاتی این جبهه فرهنگی بود که تا کنون به منصه ظهور رسیده و توأم با فعالیت های چند بعدی در زمینه دفاع مقدس، نوید تربیت نسلی متدین و انقلابی را از دامان بانوان فاطمی این شهر و استان خبر می دهد.

بی اغراق شاید روزی نباشد که من، محسن علیجانزاده را دعا نکنم و از خدا برای شرح صدر بیشتر و استقامت و خستگی ناپذیری او مدد نخواهم.

درود خدا بر علمداران بی ادعای مکتب اسلام که در اوج کاستی ها و رنج ها بی هیچ چشمداشتی بیرق معارف آسمانی دین و احکام شریعت را برافراشته نگاه می دارند. تردید ندارم اگر برای اهل زمین آبرویی نزد افلاکیان باقی مانده به برکت خلوص و صداقت بندگانی است که معنای "و منهم من ینتظر" را تجسم بخشیده اند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">