اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

این مراسم به تعویق افتاد

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۲۹ ب.ظ


مراسمی که قرار بود ظرف روزهای آینده در تجلیل از شخصیت علمی و معنوی استاد بزرگوارمان حضرت آیت الله محمدی، تولیت مدرسه علمیه روحیه بابل در این شهر برگزار شود بنا به درخواست جمعی از شاگردان ایشان به تعویق افتاد.

ضمن تشکر از متولیان این مراسم که قطعاً قصدشان از برگزاری ناگهانی آن، ادای احترام و دین نسبت به ساحت منوّر آن استاد فرزانه بوده است امیدوارم فرصتی که تا تابستان آینده در اختیار این عزیزان قرار گرفته، مجالی مغتنم برای تدارک محفلی بزرگ و جامع و در خور شأن آن فقیه گمنام عالم تشیّع باشد.

جمعی از شاگردان آیت الله محمدی در قم که هر یک استادی برجسته و موفق در حوزه علمیه هستند با محوریت حجت الاسلام مقیمی که از مفاخر علمی حوزه  بابل و از ذخایر گرانسنگ عالم اسلام محسوب می شود هم اکنون با برگزاری سلسله نشست هایی درصدد غنای هر چه بیشتر محفل نکوداشت آن استاد فرزانه هستند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">