اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

حاشیه ای بر مشکلات فنی یک سایت!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۳۵ ب.ظ


سایت شلمچه نیوز را شاید بتوان به جرأت انقلابی ترین پایگاه مجازی جبهه دفاع از ارزش ها در استان مازندران دانست که در مدتی کوتاه توانسته جای پای خودش را در دل نیروهای متدین باز کند.

متوجه شده ام هر از گاه این سایت با مشکلات فنی مواجه می شود که بخشی از توان و حوصله مدیران آن را به خود مشغول می سازد. من پشت پرده ماجرا را می دانم و مسئولان سایت هم اگر صلاح بدانند ماجرا را به اطلاع مخاطبانشان خواهند رساند. البته یک بار به اجمال علت این مشکلات مورد اشاره قرار گرفت؛ اما خوب، باعث و بانی این مسئله پوستی کلفت تر از این حرف ها دارد که با ایماء و اشاره به خودش بیاید و دست از کار غلطش بردارد.

به نظر، دندان فاسد را یک بار برای همیشه باید کشید و خود را خلاص کرد. به هزینه مالی اش می ارزد. تجربه ثابت کرده که بچه های حزب اللهی باید در امور اجرایی مستقل و خودکفا بوده و روی آدم هایی که یک روز به نعل می زنند و یک روز به میخ و می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند نباید حساب کنند.

به هر حال امیدوارم دوستان ارزشی فعال در این پایگاه مجازی بتوانند هر چه زودتر بر مشکلات فائق آمده و عرصه خدمت رسانی خود به فرهنگ و هنجارهای خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی را بیش از پیش گسترش دهند. توکل بر خدا؛ بی شک پیروزی با مجاهدان یاری گر راه حق است، انشاءالله.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">