اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

یادنامه ای برای مادر سیمرغ

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۲۶ ب.ظ


نیمه های شب بلند شد و دید محمد که تازه پا به سن جوانی گذاشته بود، عبایی که برادرش احمد گاه موقع نماز به دوش می گرفت را بر شانه هایش انداخته و در دل تاریکی به راز و نیاز با خدا مشغول است. نماز شبش تماشایی بود. حالت های محمد به احمد می زد؛ شبیه این اواخر شده بود که احمد می خواست برای پرواز، بال در بیاورد. فهمید محمدش نیز رفتنی است.

هنوز داغ احمد بر دلش سنگینی می کرد. او مادر بود. حق داشت جلوی فرزندش را بگیرد. حق داشت به او بگوید داغ احمد برایم کافی است. من سهم خودم را ادا کرده ام تو بمان و سنگ صبور دلتنگی هایم باش؛ اما ... او مادر سیمرغ بود. او کمال فرزندانش را در پرواز می جست و آشیانشان را در آسمان ساخته بود.

صبح اول وقت، محمد را فرستاد برود از خودش عکس پرسنلی بگیرد و برای مادر بیاورد. گفت: می خواهم موقع شهادتت این عکس ها دم دست باشد. بعد مثل شیر ایستاد، توی صورت فرزند زل زد و گفت: از تو راضی نمی شوم مگر آن که مثل احمد، مردانه بایستی، بجنگی، بعثی ها را به روز سیاه بنشانی و بعد شهید بشوی!

این ها حرف دل زنی بود که دل شیر داشت و فرزندانی تحویل اسلام داد که واژه مردانگی در مقابلشان احساس عجز می کند.

این جمله را بارها تکرار می کرد که اگر مردم مرا مجنون نخوانند افتخارم این است که هر روز یک پرچم جمهوری اسلامی و یک پرچم لااله الاالله را در دستانم بگیرم و در خیابان های شهر به دوش بکشم.

روح مادر شهیدان کشوری شاد. مراسم تشییع این علمدار راه شهیدان، میراث دار طریقت زینب سلام الله علیها و مدافع بی قرار خیام ولایت، شنبه 9 صبح از میدان شهید کشوری شهر کیاکلا آغاز خواهد شد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">