اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

به بهانه معرفی رادیویی یک کتاب

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۱۵ ب.ظ


من واقعاً عقده ای نیستم، لااقل در مورد چاپ کتابهایم این طوری نیستم. الحمدالله عدد آثار مکتوب منتشر شده این قلم دارد به سی جلد می رسد و وقتی خبر چاپ اثری از خودم را می شنوم چندان ذوق نمی کنم؛ حتی خبر خیلی از این آثار را در وبلاگم منتشر نکرده ام. اما باید قبول کرد برخی کارها هست که بیشتر به دل آدم می نشیند. یکی از این کارها کتاب " این عشق الهی است " خاطرات دانشجوی شهید سید علی اکبر شجاعیان است و یکی هم که اخیراً منتشر شده " مسافر ملکوت " خاطرات شهید محمد زمان ولی پور از طلاب شهید شهرستان بابل.

با این که حدود یک ماه از انتشار این اثر می گذرد تا به حال استقبال خوبی از آن به عمل آمده است. نکته دیگر بازتاب رسانه ای آن است. بعضی خبرگزاری ها چند بار به معرفی این اثر پرداختند. روز گذشته چهارشنبه ظهر، رادیو پیام نیز بخش هایی از این کتاب را برای علاقمندان فرهنگ کتابخوانی قرائت کرد.

عیب بعضی کارهای جمعی این است که نامی از عده ای برده نمی شود. مسافر ملکوت را من، فقط نوشتم، اما دوستان طلبه بی نام و نشانی به نام گروه تبلیغی مستشهدین که من از جمعشان شاید آقا مصطفی مؤیدی و سید مصطفی امیری ارجمند را بیشتر می شناسم ماه ها زحمت کشیدند و خاطرات این شهید بزرگوار را جمع آوری کردند. پیگیری امور مربوط به چاپ هم به عهده این عزیزان بوده است.

من از مسئولان محترم فرهنگی شهرستان بابل مثل سازمان تبلیغات، اوقاف، اداره ارشاد، شورای اسلامی شهر، سپاه،مدیریت حوزه های علمیه، مجمع نمایندگان طلاب، قرارگاه خاتم و... درخواست می کنم که برای حمایت از این دوستان و البته تشویق دیگر گروه های خودجوش فرهنگی سطح شهرستان، تعدادی از این کتاب را خریداری و توزیع کنند. خاطرات شهید ولی پور، یک ویژگی خاص دارد و آن هم محوریت دادن به آموزه های رفتاری این طلبه شهید در زندگی فردی و جمعی پیش از ورود به عرصه نبرد نظامی با دشمنان است. زیّ طلبگی و رفتار سازنده این شهید می تواند برای همه جوان های فعال در عرصه های فرهنگی الگویی ارزنده محسوب شود. راستی تا یادم نرفته بگویم که بنده بابت فروش یا عدم فروش این اثر ذی نفع نیستم و امیدوارم کسی ظنّ تبلیغ و انتفاع اقتصادی از این نوشتار را به ذهن خود راه ندهد.

کتاب " داستان یک پروانه " خاطراتی زیبا از زندگی شهید محمد مصطفی پور نیز به زودی به همت جبهه فرهنگی فاطمیون مازندران و با مدیریت حجت الاسلام محسن علیجانزاده منتشر خواهد شد. امیدوارم همه گروه های فرهنگی سطح شهرستان ضمن خودباوری و درک ضرورت ثبت و نشر دستاوردهای معنوی دفاع مقدس، در این راه نورانی و ماندگار قدم بگذارند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">