اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

اعتراض انصارحزب الله بابل به برکناری یک مدیر متعهد

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۲۴ ب.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای دامت برکاته

احتراماً با اهدای خالصانه ترین تحیات و آرزوی سلامت برای آن مقتدای بزرگ جهان اسلام به استحضار می رساند:

یکی از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در عرصه داخلی کشور، کشف استعدادهای مدیریتی انسان های مؤمن و فرهیخته و جایگزینی آنان در مناصب دولتی به منظور ارائه خدمات بیشتر و جلب اعتماد عمومی نسبت به افق نورانی انقلاب در نیل به تمدن بزرگ اسلامی بوده است. دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی در روی کار آوردن نیروی مخلص و فدایی آرمان های انقلاب و اسلام ناب، شهدی شیرین در کام مستضعفان و پابرهنگان و البته خواری در چشم باندهای زیاده خواه و تمامیت طلب می باشد.

بی تردید یکی از اقدامات جریان های متصل به فتنه و نفاق که همواره منافع گروهکی خود را با روی کار آمدن نیروهای مؤمن در خطر می بینند به انزوا کشاندن و طرد مدیران لایق و در طراز انقلاب اسلامی است. عزل و نصب های بی دلیل که تنها خاستگاه آن انگیزه های جناحی است را باید در همین راستا ارزیابی کرد. جالب آن که برخی از باندهای قدرت و ثروت، بی محابا و جسورانه از انگیزه پلید خود در عزل نیروهای مؤمن پرده برداشته و بی شرمانه اذعان می کنند تنها دلیل برخورد با نیروهای انقلابی همانا تعهد و تقیّد آنان به اصول و مبانی فکری اسلام و انقلاب بوده است!

حجت الاسلام دکتر اکبرزاده یکی از همین دست مدیران لایق و مؤمن به ارزش های اصیل نهضت اسلام بوده که در طول دو سال مدیریت دانشگاه پیام نور شهرستان بابل نشان داد که در صیانت از بیت المال، برخورد حکیمانه و محبت آمیز با کارکنان و دانشجویان، تقویت سلامت اداری، ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و تحقق دیگر مطالبات مقام معظم رهبری در محیط های علمی، فردی لایق و مدیر و مدبّر و در شأن انقلاب اسلامی است.

حذف مدیری که برخلاف برخی اسلاف خویش - که حتی مصرف بنزین شخصی خود را از حساب بیت المال پرداخت می کردند – در امور اداری نیز از خودروی شخصی استفاده می کرد، به برگزاری نماز اول وقت در دانشگاه اهتمام می ورزید، بهبود شرایط کاری بانوان را با ایجاد تفکیک محیط کارکنان مرد و زن در اولویت قرار داده بود و ... متأسفانه در مواردی باعث تحقیر تفکر ارزشی توسط معدودی از کارکنان غیرمتعهد در این دانشگاه گردید.

اکنون عزل غافلگیرانه و به دور از آداب انسانی و اسلامی این روحانی آگاه و مدیر بی حاشیه یک دانشگاه، موجی از اعتراض روحانیون و علمای شهرستان بابل را به دنبال داشته است. در تبیین بازتاب عزل حجت الاسلام اکبرزاده، دردمندانه باید گفت که برکناری غیرموجّه این مدیر انقلابی و خدوم جز در راستای ایجاد دلسردی و یأس در بدنه نیروهای ارزشی شهر و استان، مورد تحلیل و ارزیابی قرار نگرفته است.

این رنجنامه مختصر، از سر درد و دغدغه خطاب به محضر شریف پیر مرادمان و مقتدر مظلوم انقلاب به رشته تحریر درآمده تا برگی دیگر از توطئه محسوس در تضعیف جریان های مؤمن انقلاب را به ثبت برساند. از محضر آن حضرت استدعا می شود تا برکناری این مدیر انقلابی که مظهر احیای تفکر جهادی در محیط های علمی بود را مورد پیگیری قرار داده و عاملان مظلومیت فرزندان انقلاب در دانشگاه ها را متنبّه سازند.

ان شاءالله خداوند منّان سایه آن رهبر عظیم الشأن و امید دل بسیجیان و امت حزب الله را در پرتو وجود حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه محفوظ و به سلامت نگاه دارد.

والسلام علی من اتبع الهدی

انصار حزب الله شهرستان بابل

http://ansarehezbollah.blogfa.com/

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">