اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

مسابقه عکس جنبش ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶ ق.ظ


گروه رسانه ای بیت الزهرا (س)، وابسته به هیات یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها بابل پیش قدم گردیده و برای کاربران خود از تاریخ 93/09/14 بخشی را راه اندازی نموده تا بتوانند با فرستادن عکس های خود در حرکت رسانه ای جهادی علیه صهیونیسم، در موج لبیک به سخن رهبری ، سهیم باشند .

"ملّت، عاشق مبارزه‌ى با صهیونیست‌ها است و جمهورى اسلامى‌ هم این را نشان داده است." این جمله بخشی از بیانات مقام معظم رهبری الامام خامنه ای(حفظه الله) در تاریخ ۱۳۹۳/۰۹/۰۴ است که باعث به وجود آمدن شور و هیجان برای مبارزه با اسرائیل در شبکه های فضای مجازی شد.

ایشان در دیدار با  شرکت‌کنندگان در «کنگره‌ى جهانى‌ جریانهاى افراطى و تکفیرى از دیدگاه علماى اسلام» ، در این خصوص فرمودندگاهى بعضى از جوانهاى ما که مراجعه میکنند و جوابى نمى‌شنوند، به من نامه مینویسند و التماس میکنند که اجازه بدهید ما برویم در صفوف مقدّم با رژیم صهیونیستى بجنگیم. ملّت، عاشق مبارزه‌ى با صهیونیست‌ها است و جمهورى اسلامى‌ [هم این را] نشان داده است.

********

حال پس از راه اندازی "جنبش ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم " ، و مشاهده استقبال بسیار خوب کاربران فضای مجازی از این جنبش، تصمیم به برگزاری مسابقه دارد .
در مسابقه عکس " جنبش ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم "، جوایزی بسیار نفیس و ارزنده به 36 نفر از طرح های برگزیده، اختصاص خواهد یافت . داوری طرح ها در حوزه های
1.
عکس با دوربین ( فردی، گروهی )
2.
طراحی گرافیکی و تایپو گرافی
3.
نقاشی و کاریکاتور
4.
خوشنویسی
5.
هنر های دیجیتال
علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه باید دقت نمایند در اهدا جوایز ، عکس هایی که در آن ها از ابتکار و نوآوری بهتری استفاده شده باشد ، امتیاز بیشتری خواهد داشت .
مهلت شرکت در مسابقه از تاریخ 08/10/93 الی 09/11/93 به مدت یک ماه می باشد . اسامی برگزیدگان، همزمان با آغاز سی و ششمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی، اعلام خواهد شد.

در ارسال عکس های خود به نکات ذیل دقت کنید :

1. در نوشته خود جمله " من عاشق مبارزه با صهیونیست هستم " را قید نمایید . و هم چنین می توانید از عبارت به زبان انگلیسی " I Love Fighting Against The Zionists " نیز استفاده نمایید .

2. ترجیحا نام خود و شهر خود را قید نمایید .

3. با مشاهده عکس های منتشر شده در فضای مجازی با خلاقیت های خود سوژه های متفاوتی را خلق کنید .

 جهت پیوستن به این جنبش جمعی " ما عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم " می توانند از راه های ذیل،عکس های خود را برای نمایش در سایت ارسال نمایند :
1.
مراجعه به آدرس اینترنتی Beytozahra.com/mobarez
2. 
از طریق برنامه واتس آپ، ارسال به شماره 09300011143 (سامانه پیام رسانی مجازی)  
3.
صندوق پست اینترنتی mobarez@beytozahra.com

نکتهافرادی که قصد دارند در مسابقه شرکت نمایند دقت نمایند که ارسال تمامی مشخصات خواسته شده در فرم ذیل الزامی می باشد .

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">