اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

دیوارهای سست و بیت عنکبوت! 1

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۴ ب.ظ


وحدت و انسجام در سیره تربیتی پیامبر"

در این سال ها آن قدر اسناد و مدارک از توطئه های پیچیده غرب بر ضد جهان اسلام، آنهم از سوی خودشان منتشر شده است که حتی اگر نخواهیم هیچ تفسیر و تأویلی را پیرامون آنها به کار ببریم، اصل خصومت ذاتی دنیای غرب با آموزه های اسلام دیگر قابل انکار نخواهد بود. کدام حادثه و فاجعه ای در عالم اسلام به وقوع پیوسته که نتوان ردّپای دشمنان دین را در آن به وضوح مشاهده کرد؟

مستحکم ترین سلاح در این تقابل نابرابر، اتحاد مسلمانان است که همه فرهیختگان جهان اسلام بر آن صحّه گذارده اند. بدیهی است که این سلاح دشمن شکن، هدف تیرهای زهرآهین دشمنان واقع شده و شبکه نیرنگ استکبار برای انهدام این پشتوانه استقلال مسلمین، به کار بیفتد.

کدام عقل سلیمی می پذیرد که مسلمین به جای پرداختن به دشمنی که درصدد هدم تمامی ارزش های الهی است و به دنبال آن است که هیچ آرمانی از دین را باقی نگذارد، به درگیری فاقد منطق و غیرضروری با خودشان بپردازند؟!

کدام تفکر مستقل و برآمده از متن باورهای دین می پذیرد دشمنی که اسلام را مظهر تروریسم معرفی کرده و از خاک و خون کشیدن زن و کودک مسلمان بی گناه در فلسطین و لبنان و عراق و افغانستان و بحرین و یمن و .... دریغ نورزیده، رها ساخته و مخالفان صرفاً عقیدتی را دشمن درجه یک بشمارد؟!

به همان نسبت که تفکر انحرافی جماعت تکفیری، مشغول ساختن مسلمین به یکدیگر و ایجاد غفلت از دشمن اصلی را دنبال می کند، ندای شوم تفرقه افکنان داخلی نیز همان هدف خبیثانه را پی می گیرد. تکفیری گری و برائت طلبی از اهل سنت، دو لبه یک قیچی هستند که در دستان شوم انگلیس و آمریکا به بازی درآمده اند.

کمترین دستاورد برادری شیعه و سنی در نقاط مختلف جهان، توسعه ارزش های مشترک دینی و ترویج فرهنگ آزادگی و مبارزه با ستم پیشگی است و بدیهی است که چنین موقعیتی هیچ گاه خوشآیند اربابان جور و ستم نخواهد بود. دروغ مشهود مریدان تشیّع لندنی در ادعای مقابله با دشمنان اهل بیت علیهم السلام را باید در تعلل آنان در ستیز با متجاوزان داعشی و دفاع از حریم پیروان مظلوم مکتب آل الله در عراق جستجو کرد.

مروّجان اسلام انگلیسی، در حالی از غیرسیاسی بودن اهداف خود دم می زنند که اصل حرکت تفرقه افکنانه شان که در آستانه هفته مبارک وحدت و میلاد نبی اکرم (ص) بیش از پیش جلوه گر می شود، از اساس یک اقدام سیاسی جهت دار است. چنان که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای، با یادآوری ابتکار امام بزرگوار(رض) در تبدیل شعار «وحدت اسلامی» به سیاست رسمی و علنی جمهوری اسلامی، شگرد دشمنان اتحاد اسلامی برای نقض این سیاست روشن را «دیوار کشیدن میان ایران و دنیای اسلام» خواندند و تأکید کردند: همه مکلفند در برچیدن این دیوار ساختگی تلاش کنند. (دیدار با کارگزاران حج امسال)

جامعه اسلامی موظف است ضمن اعلام انزجار از حرکت های تفرقه افکنانه فتنه گران مذهبی و روشنگری در خصوص ابعاد این توطئه پلید، خود را برای مواجهه با مظاهر این تفکر باطل آماده سازد.

1- مَثَلُ الَّذِینَ اتَّخَذُواْ مِن دُونِ اللَّهِ أولیاء کَمَثَلِ الْعَنکَبُوتِ اتَّخَذَتْ بَیْتاً وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنکَبُوتِ لَوْ کَانُواْ یَعْلَمُونَ 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

  • مهدی ملکشاهی
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">