اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

فرزند " کل یوم عاشورا "

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۶ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۱۳ ب.ظ

جبهه فرهنگی فاطمیون استان مازندران، پنج شنبه گذشته در حاشیه دیدار با مادر شهیدان کشوری، به تجلیل از محمدحسین منصف، عضو عدالتخواه شورای اسلای شهرستان بابل پرداخت.

همچنین در ویژه برنامه ای که با عنوان آسیب شناسی انقلاب اسلامی با موضوع لیبرالیسم و مدیریت دینی توسط این جبهه فرهنگی برگزار شد آزاده سرافراز عرصه های دفاع مقدس، مورد تجلیل و تقدیر حاضران قرار گرفت. متن بسیار زیبای تقدیرنامه اهدایی به این جانباز جنگ نرم را حتماً بخوانید:

بسم رب الشهداء

شیپور جنگ است که مرد را از نامرد مشخص می کند.

تقدیم به محمد حسین منصف؛ از نسل محرم، فرزند "کل یومٍ عاشورا"، علمدار احیای معروف و تقابل با منکر که پای آرمان امام عشق علیه السلام ایستاد و بیرق مردانگی را در جبهه های جنگ سخت و نرم به دوش کشید.

تقدیم به عمار امام خامنه ای، طلایه دار جهاد و بصیرت که زنده نگاه داشتن یاد شهدا را در رفتار خود، تحقق بخشید.

این لوح، به رسم سپاس، به پاس یک عمر مجاهدت آزاده سرافراز دفاع مقدس و رزمنده خط مقدم جبهه جنگ نرم، محمد حسین منصف تقدیم می گردد؛ برای آن که ثابت کرد: چه جنگ باشد و چه نباشد، راه من و تو از کربلا می گذرد.

جبهه فرهنگی فاطمیون استان مازندران



  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">