اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

حفره های نظارتی حوزه را جدی بگیرید

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵ ق.ظ


چندی پیش مطلبی را با نگاهی تردیدآمیز نسبت به سوابق حوزوی یک دکتر دامپزشک، که ناگهان معمم شده و پستی فرهنگی را در شرکت ملی نفت ایران دریافت کرد، منتشر نمودم. در آن مطلب از مسئولان محترم نظارتی حوزه خواستم بی اعتنا به نسب فرد مذکور، نسبت به پیگیری این مسئله و مقابله با حفره های نظارتی اقدامی جدی بنمایند.

به تازگی یکی از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه متنی را به قسمت نظرات مطلب فوق ارسال کرد که نشان از ردّ سابقه حوزوی فرد مورد اشاره داشت:

سلام علیکم. بهترین ناظر بر روحانیت، شما مومنین که عامل به «تکلیف مبارک امر به معروف و نهی از منکر » هستید، می باشید.

حقیر بعد از اطلاع از طریق آشنایان جناب آقای احمد مجیدی نسب دکتر دامپزشک محترم و مراجعه به سایت های خبری و وب سایت خود جناب دکتر دامپزشک و مشاهده درج تصویر پدربزرگوار ایشان (که روحانی هستند) بجای تصویر خود دکتر، در دیداری به عنوان "دیداراحمدمجیدی نسب با علامه جوادی آملی حفظه الله" وخواندن کامنت های انتقادی در ذیل خبرهای مربوط به آقای دکتر دامپزشک، با این مضمون که شما هیچ سابقه حوزوی ندارید وعدم ارائه اسناد ایشان در پاسخ منتقدین، به صورت جدی پیگیر رسانه ای و مراکز مربوطه حوزوی شدم.

تا کنون همگی مراکز مسئول، عدم مشاهده سابقه حوزوی او را تأیید کردند واز قضای روزگار از نزدیکان ایشان( که خود جزء ناظرین رسمی ومشترک بین نظام مقدس ج.ا.ا. و حوزه، بر روحانیت معزز هستند ) نیز انگار اظهار بی اطلاعی از وجود چنین سابقه ای کردند.

از همه عجیب تر رسانه های مدعی شفاف سازی هستند که این یک قلم را از روی علم ندیدند؟! ظاهراً از جنس حقوقی هایند نه از جنس سر.....ها. خدا به فریاد این ملت مواجه با آشنایان از گریزگاهای حقوقی و قانونی برسد!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">