اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

هشدار و تلنگر، تقدیم به شهرداری بابل!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۸ ق.ظ


محمدعلی کرامتی، از مسئولان برجسته انصار حزب الله و از چهره های فعال و سرشناس عرصه های اجتماعی و فرهنگی استان مازندران طی یادداشتی درباره حوادث اخیر مرتبط با شهرداری بابل نوشت:

 این روزها قلم های متفاوتی درتأیید یا تکذیب منصف زده شد. تماس های متفاوتی هم گرفته شد! روابط عمومی شهرداری هم اطلاعیه جالبی! صادر کرد. نیروی انتظامی، فرماندار، شهردار، مدعیان بی بصیرت! و.......هرکدام به نوعی عرض اندام کردند! یکی از اکنون برای دوره بعد انتخابات شورا دارد برای خودش با تخریب منصف، رأی جمع می کند. جریان عاشورای سال گذشته را پیش می کشد و ... یک مسـؤل هم به ما که می رسد از منصف حمایت می کند ولی همزمان از پشت خط، پرسنل شهرداری را تشویق به شکایت ازمنصف می نماید!

همه آمدند. خیلی هاهم که می بایست بیایند به بهانه هایی نیامدند! یک عده هم با نگاه بصیرانه و بدون درنظرگرفتن اختلافات سلیقه ای با منصف به اصل حرکت وفریاد ارزشمند وعدالت خواهانه او لبیک گفته و پا به رکابش شدند. همه درحال تحرک وتکاپو و نگارنده اعظم نیز درحال ثبت اعمال ونیّت ها!  
حسین عزیز! آنهایی که عملکردشان در طول دوران می طلبید که حمایتت نکنند تکلیفشان برای ما همیشه مشخص بوده وطبیعی است که با شتابزدگی و صدوراطلاعیه باید دست به تطهیر چهره های معلوم الحال بزنند! اما عجب ازمدعیان عقب مانده ازقافله!!!! البته ما درفتنه 88 توجیه وفرار از خطر این جمع اندک که بعداز9دی، طلبکارانه همت و زحمت پابرهنگان نظام را به نام خودشان مصادره نمودند را تجربه کرده بودیم!

و اما هشدار: خطاب به روابط عمومی شهرداری که باسیاه نمایی و صدور تخریب نامه علیه منصف، سعی بر تطهیر چهره شهرداری و ماله کشی برتخلفات بیشمار داشت!!! نامه ای که برعلیه منصف تنظیم کردید با امضاهای پای آن به رؤیت همه دوستان عدالتخواه رسید. ما ضمن عذرخواهی ازمحضر جمعی از پرسنل خدوم و خالص شهرداری که ارزشمندانه به خلق خدا و نظام مقدس خدمت می رسانند - و نگاه ما نسبت به این جمع باعظمت، نگاهی مثبت به همراه تقدیراست- به آن دسته اندک از پرسنلی که با سرپوش گذاشتن بر تخلفات محرز و تشویش اذهان سعی و اصرار و پا فشاری بر تأیید تخلفات خود دارند هشدار می دهیم که شبیه خانه تکانی سال86 شهردای بابل دوباره درحال اتفاق است. آن سال نیز نیروهای ارزشی شهر کاری کردند که عرصه بر متخلفان، تنگ و ناگوار شود. چشمان تیزبین و ذره بین های دقیق عدالتخواهان بر شاکله شهرداری بابل نظاره گر بوده و این بارهم حماسه ای دیگر در راه است..............و خداوند متعال همیشه راه توبه و برگشت را برای بندگان مهیا نموده.

عرض آخر این که عدم حضورطرفین مناظره 2آذر9صبح در ساختمان شورای شهر بابل، نشانگر ضعف ومهر تأییدی بر اتهامات وارده خواهد بود.
آن را که حساب پاک است از مناظره چه باک است؟!

والسلام علی من اتبع الهدی

محمد علی کرامتی

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">