اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

شهر در انتظار شهردار!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۱۵ ق.ظ

جلسه شب گذشته مناظره بین محمد حسین منصف، عضو منتقد شورای اسلامی شهر بابل با جمعی از مدیران شهرداری که قرار بود به همت انصار حزب الله این شهرستان برگزار شود بدون حضور نمایندگان شهرداری و تنها با سخنرانی و پرسش و پاسخ حسین منصف برگزار شد.

هنوز توضیح رسمی در خصوص علت لغو یک جانبه این مناظره از سوی مسئولان شهرداری منتشر نشده؛ اما یکی از مدیران نهاد مذکور در پاسخ پیامکی به این جانب نوشت: به ما گفتند در این مراسم شرکت نکنید.

گفتنی است خبرهای محرمانه از داخل مجموعه شهرداری در روز گذشته حکایت از انصراف مسئولان این نهاد شهری از حضور در مناظره داشت.

اگر چه ممکن است بتوان پشت پرده این انصراف را اتخاذ یک تاکتیک امنیتی دانست؛ اما قطعاً تصمیم گیران این اقدام یک جانبه، متوجه فضای عمومی جامعه نبوده و از تاکتیک های روانی و تبلیغی غفلت ورزیدند.

پیش بینی می شود به زودی شهرداری بابل به جای یک عضو منتقد شورا با مجموعه ای از فعالان ارزشی شهرستان بابل مواجه شود که در فضای رسانه ای و یا در محافل اجتماعی، عملکرد این نهاد خدماتی غیر حکومتی را به چالش بکشانند.

تصاویر جلسه شب گذشته انصار حزب الله به محض دریافت منتشر خواهد شد.




  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">