اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

حاشیه های اسیدپاشی بر چهره انقلاب!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۲۴ ب.ظ


این روزها بحث اسیدپاشی بر چهره چندتن از بانوان اصفهانی، به محملی برای حمله ناجوانمردانه رسانه های ضدانقلاب با همدستی اذناب همسوی آنان در داخل کشور به جبهه اهل ایمان و مدافعان انقلاب اسلامی تبدیل شده است. بررسی این مسئله از ابعاد مختلف در بسیاری از رسانه های کشور صورت گرفته است. اشک آتش تلاش دارد تا زاویه نگاه خود را در این ماجرا دنبال نماید:

1- وقتی کلیپ لو رفته به اصطلاح آموزشی مربوط به استخراج یک لامپ در اتاق عمل، دست به دست چرخید و اذهان عمومی را به خود مشغول ساخت باید حدس می زدیم که این بار صدهزارمین توطئه تخریب چی های دشمن، امنیت ناموسی جامعه را هدف قرار گرفته است. دیری نپایید که ماجرای اسیدپاشی اصفهان به تیتر یک رسانه ها تبدیل شد. هر چه ضدانقلاب در داخل و خارج از کشور نفس می کشید پا به میدان گذاشت تا به وسع خود سهمی در این آتش افروزی روانی و تبلیغاتی داشته باشد. درد آن جاست که رسانه هایی با بهره گیری از بودجه بیت المال مسلمین و در سایه سکوت عجیب دستگاه قضا نیز این فضای ملتهب را ملتهب تر ساخته اند. هدف همه دایه های دلسوزتر از مادر فقط یک حرف بود: طرح احیای امر به معروف و نهی از منکر را تعطیل کنید! مؤمنین، سیبل همه این فضاسازی ها بودند. اتحاد جبهه کفر و نفاق، دو هدف را از این هیاهو دنبال کرد: یک- اثبات ظاهر خشن اسلام به جهانیان در راستای استراتژی "داعش نمایی" از هر اقدام اصولی و بنیادگرایانه که این طرح مدت هاست توسط ایالات متحده پیگیری می می شود. دو- اثبات ناتوانی حکومت اسلامی در انجام بدیهی ترین رسالت خود یعنی ایجاد امنیت عمومی به خصوص برای بانوان. به نظر می رسد با توجه به عقب نشینی بلندگوهای دینی از گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر همزمان با آغاز ماه محرم، جبهه کفر و نفاق تا حدودی موفق به کسب نتیجه مورد نظر خود شده است.

2- هر آدمی با حداقل برخورداری از بضاعت فکری می تواند با جمع بندی برقراری اتحاد بین عناصر دشمن از شیرین عبادی و نرگس محمدی گرفته تا بیت مرموز شیرازی و از برخی رسانه های نان خور دولت جمهوری اسلامی تا دولت خبیث انگلیس که همزمان از شهروندان خود خواست به دلیل وجود ناامنی به ایران سفر نکنند به این نکته پی ببرد که حتماً توطئه ای پشت این ماجرا و هیاهو خوابیده است. در این خصوص با توجه به غربت رسانه های انقلاب به نظر می رسد روحانیون و صاحبان تریبون در سراسر کشور به خصوص نهادهای نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها باید نهایت اهتمام را برای روشنگری جامعه به کار ببندند.

3- چه کسی مجوز تجمعات مستمر به بهانه نفی اسیدپاشی اما در واقع در مخالفت با احکام صریح اسلام را در شهرهای تهران و اصفهان صادر کرد؟ جواب مشخص است؛ هیچکس. با این وصف باید پرسید چرا وقتی یک عده طلبه و بسیجی می خواهند تجمعی را برای دفاع از حریم عفاف برگزار کنند همه داخلی ها و خارجی ها برسرشان می ریزند که از کجا مجوز آورده اید؟ اما وقتی ضدانقلاب بر علیه ارزش ها به میدان می آید کسی زبان به شکوه باز نمی کند؟! بی رودربایستی باید گفت مخالفت امروز ضدانقلاب با حکم الهی امر به معروف تکرار مخالفت این طیف در سالهای نخست انقلاب با حکم الهی قصاص می باشد.

4- سال هاست که این کشور شاهد ظهور بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی است. ناامنی برای نوامیس مردم محدود به اسیدپاشی نیست. جالب آن که اخبار مربوط به ایجاد جراحت و یا حتی شهادت آمران به معروف و ناهیان از منکر هر از گاه در رسانه ها منتشر می شود. از متلک گویی خیابانی به بانوان و دختران رهگذر تا اسیدپاشی و آب پاشی به صورت آنان تنها از یک علت اجتماعی در دو دهه اخیر ریشه می گیرد. حذف بسیج و نیروهای باانگیزه مردمی از صحنه امنیت عمومی و مشغول داشتن آنها به امور سرکاری مانند واکسیناسیون و درخت کاری و تداخل مأموریتی با جمعیت هلال احمر و ...، تنها علت جسور شدن اراذل و بروز این مشکلات در سطح جامعه است. مسئولان محترم سیاسی و امنیتی و فرهنگی کشور بدانند تجربه ثابت کرده تا زمانی که رسالت حفظ امنیت مردم مانند سال های دهه شصت به پایگاه های بسیج واگذار نشود مزاحمت های خیابانی اوباش گستاخ و هرزه برای بانوان در اشکال مختلف آن تمامی نخواهد داشت.

5- این روزها خبرهای خوشی از تهران به گوش نمی رسد. پایتخت آبستن حوادث است. باید مراقب بود بازندگان عاشورای 88 با تجدید قوا و تنفس مصنوعی از طریق مجاری اعتدال درصدد تکرار جنایات خود برنیایند. امیدوارم چندی بعد مجبور نباشیم بر لزوم تشکیل سازمان مستقل اطلاعاتی بسیج تأکید کنیم.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">