اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

خبر فوری، بازداشت طلاب عدالتخواه

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۳۱ ب.ظ

دقایقی پیش پانزده تن از طلاب و روحانیون عدالتخواه در قم دستگیر شده و به نقطه ای نامعلوم (احتمالا تهران ) انتقال داده شدند.

این طلاب که در بین آنها حجت الاسلام جهانشاهی معروف به طلبه عدالتخواه سیرجانی، حجت الاسلام علی زاده معروف به طلبه عدالتخواه کلیبری و امیری مسئول بسیج مدرسه معصومیه نیز حضور دارند قرار بود فردا در حمایت از مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص عدالتخواهی از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها تا مسجد جمکران را پیاده روی کنند.

ضمن تبریک این موفقیت بزرگ و عملیات تاریخی به مسئولان مربوطه، پیشنهاد می شود هر چه زودتر دادگاهی برای تنبیه روحانیون مذکور و عبرت دیگران با قضاوت مجسمه عدل و طهارت برادر عزیز و بزرگوار حاج مهدی هاشمی رفسنجانی تشکیل شود.

به نیروهای عزیز و پر توانی که به جای رصد نحوه ارتباط گیری نمایندگان پارلمان اروپا و رئیس سیاست خارجه این اتحادیه با فتنه گران داخلی، تمام وقت و هزینه های خود را صرف کنترل طلاب و روحانیون بسیجی و عدالتخواه نمودند نیز خدا قوت می گویم.

والعاقبة للمتقین

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">