اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

پرسش و پاسخ حضوری با نماینده بابل در مجلس

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۲۸ ب.ظ


یکشنبه 27 بهمن، در ادامه سلسله جلسات هفتگی انصار حزب الله شهرستان بابل که در مسجد ولایت برگزار می شود، حجت الاسلام ناصری نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی، سخنران جلسه عمومی بوده و به سؤالات حاضران پاسخ خواهد داد.

انتخاب یک نماینده ارزشی دارای مقبولیت عمومی در شهرستان بابل به طور معمول کار ساده ای نبوده است. وسعت جغرافیایی این شهرستان و وجود برخی تعصبات قومیّتی، همواره نتیجه اتخابات مجلس در این شهرستان را تحت الشعاع قرار داده است. به این دلیل اقبال عمومی نسبت به حجت الاسلام ناصری به عنوان یک شخصیت روحانی و انقلابی را باید امتیاز مهم و برجسته این نماینده محترم برشمرد.

خاستگاه حجت الاسلام ناصری، متن جامعه ارزشی و تشکل های مذهبی شهر است. از این رو امید است نماینده بزرگوار شهرستان بابل، قدر این اعتماد را بیش از پیش دانسته و در جهت تأمین رضایت اقشار مذهبی، تلاشی مضاعف بنماید.

با تشکر از حضور حجت الاسلام ناصری در جمع حزب الله شهرستان بابل، نظر ایشان را به چند نکته جلب می نمایم:

1- حرکت در مسیر رفع مشکلات معیشتی مردم به خصوص در امر اشتغال زایی، انتظار مشترک همه شهروندان از نماینده حوزه انتخابیه خود است. ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام ناصری در توجه به دغدغه های عمومی، تذکّر این نکته ضروری است که انتظار نیروهای انقلابی از نماینده شان بیش از تأمین نیازهای معیشتی جامعه بوده و لزوم ارائه گزارش از عملکرد نماینده خود در خصوص دفاع از شعائر انقلاب در مجلس، عمل به مطالبات رهبری از مجلس شورای اسلامی، نظارت موشکافانه بر رویکرد مسئولان دولت و ... را امری بایسته می دانند. مردم شریف دیار مؤمنین حق دارند بدانند آیا سخنان آتشین و انتقادی نماینده محبوبشان منحصر به تجمعات ارزشی سطح شهر است و یا تریبون علنی مجلس نیز شاهد نطق های انقلابی ایشان در دفاع از حریم اسلام و ولایت بوده است؟

2- یکی از معیارهای قضاوت شهروندان در خصوص عملکرد نماینده شان، نوع برخورد اطرافیان و مسئولان دفتر ایشان است. با توجه به ضرورت حفظ محبوبیت نماینده روحانی شهرستان بابل و نیز با عنایت به تخریب های پیدا و پنهان جریان های رقیب، به نظر می رسد رابطین حجت الاسلام ناصری باید بیش از پیش در تکریم ارباب رجوع، اهتمام بورزند.

3- جریان رقیب حزب الله، هموراه درصدد اشغال مصادر کلیدی شهر و به انحصار درآوردن مناصب دولتی و اجتماعی بوده است که جزئیات این نوع باند بازی ها بر کسی پوشیده نیست. آن چه که در انتخابات شورای اسلامی شهر گذشت نشان داد که حضور میدانی یک نماینده در تبلیغ چهره های وابسته به خود تا چه اندازه می تواند در اقبال گروه هایی از مردم به نامزدهای مورد نظر وی نقش داشته و انتخاب یکی از آنها در مدیریت شورای شهر را نیز به دنبال داشته باشد. از حجت الاسلام ناصری به عنوان با نفوذترین چهره منتسب به جریان های ارزشی شهر انتظار می رود در چنین مواقعی حساسّیت و احساس مسئولیت بیشتری از خود نشان داده و حمایت از چهره های ارزشی کاندیدا در انتخابات شورای شهر را وجهه همت خویش سازد. .

4- از نوع انتخاب برخی مسئولان و مدیران شهری این طور به نظر می رسد که رقبای حجت الاسلام ناصری، نقش تعیین کننده تری نسبت به ایشان در انتصابات دولتی دارا هستند. ضمن درخواست از ایشان برای تلاش بیشتر جهت ایجاد رویکرد ارزشی در انتصاب مدیران شهری، توقع از نماینده انقلابی شهرستان بابل این است که موضع شفاف خود درباره میزان توانایی و شایستگی مسئولان منتخب دولت یازدهم در سطح شهرستان را با صراحت اعلام نمایند. 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">