اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

آشنایی با یک منتقد مزدور!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۱۱ ب.ظ


آن روز که رئیس جمهور، منتقدان توافق ژنو را کم سواد خواند؛ من اصلاً ناراحت نشدم. یک دلیلش این است که به نسبت ابعاد و عمق مفهوم علم، نمی توان کسی را یافت که حقیقتاً با سواد باشد. اگر چه کاربرد این واژه که نیّتی جز توهین پشت سرش نبود و نیز انتقاد از سکوت دانشگاهیان، لااقل به ما نشان داد که رئیس جمهور، حسابی عصبانی است و خودش نیز احساس می کند نمی تواند از برنامه های سیاسی و اقتصادی دولت خشنود باشد.

رئیس جمهور اما در همان جلسه، توهین دیگری نیز به منتقدان خود روا داشت که در واقع تهمتی بزرگ بود. او منتقدان را کسانی توصیف کرد که از جای خاصی پول می گیرند و انتقاد می کنند!

تا آن جا که من از خودم و دیگر دوستان منتقد دولت شناخت دارم، همگی هشتمان گروی نهمان است.

بماند که همین الان سایت ها و نشریات حامی دولت، بودجه های چند صد میلیونی از دولت گرفته اند تا به پاچه خواری های خود ادامه بدهند. یکی اش نشریه آسمان به سردبیری محمد قوچانی که حالا به برکت بودجه بیت المال تبدیل به روزنامه شده است.

برای ثبت در تاریخ و تکذیب مستند تهمتی که به بچه های بسیجی وارد شده، ذکر این خبر ضروری است که درست یک روز پیش از ایراد اتهام رئیس دولت یازدهم به منتقدان، سایت تحلیلی – خبری بی باک نیوز که یکی از ارزشی ترین رسانه های مجازی جبهه انقلاب اسلامی بود و البته به صورت مستقل اداره می شد، به دلیل ناتوانی در تأمین هزینه های مالی سایت، مجبور به تعطیلی شد. هم اکنون اگر بازدیدی از این سایت داشته باشید خواهید دید چند روزی است که دیگر به روز نشده است.

امیدوارم تاریخ، ماهیت مدعیان راستگویی و مظلومیت بچه های مذهبی را بهتر بشناسد.

برای آقای صاحبی، مدیر سایت بی باک نیوز که انصافاً در دفاع از حریم ارزش ها شجاع و بی باک بود آرزوی توفیق داشته و امیدوارم جبهه انقلاب باز هم حضور دشمن شکن این قلم سرونشان را شاهد باشد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

  • یک نویسنده ی غیر مزدور
  • برادر از خدا بترس

    بنده میخواستم یه وبسایت بسازم به اسم منتقد مزدور برای خودم اما چون دیدم شما این اسم رو به راستی نسبت دادید پشیمان شدم

    حتی نامهای بدی مثل مزدور لیاقت کثیف شدن اینگونه را ندارند
    بنده نه راستی ام نه چپی اما عقلم نشانم داد یک راستی میتواند چقد به واسطه ی کذاب بودن خطرناک باشد

    جانم فدای رهبر
    مرگ بر منافق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">