اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

خبری مهم از بابل!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۴۵ ب.ظ

شنیده شده فردا پنج شنبه، جمعی از خانواده های شهدا و هیئات مذهبی شهرستان بابل در اعتراض به انتصاب سرپرست فرمانداری بابل ساعت ده صبح مقابل این اداره تجمع خواهند داشت. مراسم معارفه مهندس ملایی به عنوان سرپرست فرمانداری بابل فردا احتمالا ساعت چهارده و سی دقیقه صورت خواهد گرفت.

پیش از این امت حزب الله این شهرستان در خصوص انتصاب مهندس ملایی به سمت فرمانداری یا سرپرست فرمانداری بابل به مسئولان وزارت کشور هشدار داده و انان را از عواقب این اقدام ماجراجویانه برحذر داشته بودند.

شنیده ها حاکی از آن است امام جمعه و حجت الاسلام ناصری، یکی از نمایندگان بابل در مجلس، نیز با این انتصاب مخالف هستند. البته جا دارد در صورت صحت این ادعا نامبردگان به صورت شفاف و علنی نظر خود را اعلام کنند.

سوال اقشار امت حزب الله از مسئولان وزارت کشور این است که چرا فردی که صلاحیت وی برای تصدی شهرداری بابل در ماه های گذشته مورد تأیید مراجع ذی ربط قرار نگرفته برای تصدی مسئولیت خطیر فرمانداری این شهرستان انقلابی انتخاب می شود؟!

بی توجهی مسئولان به هشدارهای امت حزب الله و دلسوزان نظام علاوه بر اهداف ماجراجویانه آنان می تواند خاستگاهی شخصیتی و روانی هم داشته باشد. مشابه این قاطعیت و سرسختی را در همین دولت در قبال نصب چهره های پرحاشیه ای مانند نجفی و توفیقی و میلی و... داشته ایم.

به نظر می رسد تحقیر مکرر عناصر محوری دولت یازدهم در عرصه دیپلماتیک توسط طرفهای خارجی منجر به بروز عقده هایی در برخی دولتمردان گردیده و آنان را بر آن داشته تا صلابت و مردانگی خود را در عرصه های مدیریت داخلی جستجو نمایند!!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">