اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

باز هم جوابیه!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۳۳ ب.ظ

اشاره: آن موقع که عده ای تلاش می کردند معنای روشنفکری را در غربزدگی و پالوده خوردن و پا روی هم انداختن و قهقهه مستانه زدن و پز شاعرانه دادن و اهل دخان و تخدیر بودن و... خلاصه کنند رهبر فرزانه انقلاب جمله ای تاریخی را بیان داشت که نشان از شناخت دقیق ایشان از حامیان گفتمان انقلاب اسلامی می داد: " روشنفکر حقیقی همین جماعت حزب الله است."

من اگر قرار باشد برای این جمله آقا فقط یک مثال را ذکر کنم به جلسات یکشنبه های حزب الله بابل در مسجد ولایت اشاره می کنم که سال های سال است سخنرانان متعدد در آنجا آزادانه به بیان آراء و نظرات خود می پردازند و حضار نیز آزادانه سخنان گوینده را رد یا تأیید می نمایند. به جرأت می توان ادعا کرد هیچ دانشگاهی در کشور از این میزان کرسی آزاد اندیشی بهره مند نبوده است. تفاوت دیدگاه جماعتی از مومنین شهرستان بابل در خصوص وقایع عاشورای این شهر نیز مصداقی دیگر از این سخن است. اکنون بچه های حزب الله، قلم را در خدمت افکار و ادله خود درآورده و با حفظ مودّت و برادری به نقد آرای یکدیگر می پردازند.

متن ذیل، جوابیه ای دیگر از دوستان بسیجی شهر بابل خطاب به نماینده انقلابی خویش در شورای شهر است که باز هم بنا به اصرار خود از درج نام نویسنده آن اجتناب نمودم:

باسمه تعالی
حاج حسین عزیز سلام ؛
من یکی از بچه هیأتی های بابلم که افتخار نوکری خیمه ارباب و سربازی و شاگردی سربازان نظام و ولایت همچون حضرتعالی را دارم.
از اینکه جسارت نمودم و نقدی بر تذکرنامۀ حضرتعالی که در وبلاگ اشک آتش(2) متعلق به برادر طلبه بسیجی و استادم آقا سید حمید مشتاقی نیا درج شده عذرخواهی می کنم و در واقع در محضر شما درس پس میدهم.
حاج حسین عزیز مجمع دسته روی دارالمجانین بابل صبح عاشورا که در واقع جمعی از اکثر برو بچه های هیأتهای تأثیر گذار شهر بودند هیچ قصد بر هم زدن تجمع که آرزوی ! دیرینۀ بزرگان شهر! یعنی پخش زنده صدا و سیما بود را نداشتند بلکه به دعوت صاحب اختیاران شهر (...)! و برای گرم کردن فضای جلوی تصویر و پر کردن محوطه آمدند که با بی مهری آقایان برخورد و مسئولین برگزاری تجمع با بی حرمتی به جمع هزار نفرۀ بچه های هیأتی برای گرفتن میکروفون از دست آقا مجید رضانژاد 10دقیقه قبل از اذان ظهر اقدام به گفتن اذان زنده نموده اند؛ که اگر کسی بعد از این اذان دروغین نماز خوانده باشد گناهش به گردن آقایان علی الخصوص آقای ح.م است.
برادر عزیزم : جمع عزادارانی که سالهاست مورد بی مهری عدۀ کمی از خشک مقدسان کم اطلاع قرار گرفته اند کاملاً به فرمایشات و احادیث ائمه اطهار و نظر فقهی علماء علی الخصوص رهبر معظم انقلاب در خصوص جایز بودن لطمه در عزاداری امام حسین (ع) خصوصاً در روز عاشورا واقفند.

جهت اطلاع دوستان باید عرض کنم که لطمه زدن در عزای امام حسین (ع) به خصوص در روز عاشورا جزو مستحبات است که در روایات ائمه معصومین (ص) آمده و همچنین اکثر قریب به اتفاق علماء بخصوص حضرت آقا آنرا جایز دانسته اند و اولین لطمه زدن در عزا و مرثیه سالار شهیدان حضرت زینب (س) بوده است. پس وهنی ازجانب بچه های حزب اللهی و هیأتی در کار نبوده و اطلاعات این پابرهنگان خالص بیشتر از خیلی از مدعیان علم و آگاهی است و هیچ سلیقه شخصی در مقابل حکم آقا در عمل این بچه ها صورت نگرفته است.

البته قضیۀ قمه زدن که توسط رسانه های غربی موجب وهن اسلام و تشیع قرار گرفته و علماء وحضرت آقا آنرا حرام دانسته اند مورد حمایت و تبعیت همه بچه هیئتی های ولایی کشور و بابل میباشد . بنابراین میل شخصی در عمل صورت نگرفته است و این اطمینان قلبی وجود دارد که جمع عظیمی که خیلی از بچه طلبه های مبارز در آن حضور داشته و دارند و بعضاً از اعضای شورای این هیأتها میباشند هیچ وقت به انحراف یا بیراهه نخواهد رفت .
لذا با عرض پوزش از برادرم باید عرض کنم که بی اطلاعی از احکام ، وهن و عمل به میل شخصی از جانب منتقدان که لطمه را جایز نمیدانند صورت گرفته است. و یک نوع توهین به دستگاه امام حسین(ع) جمع آوری بنرهای هیأت دیوانگان حسین (ع) و دسته روی دارالمجانین صبح عاشورا و بستن راه اکثریت دستجات عزاداری به بهانه تجمع و پخش مستقیم صدا وسیما که موجب تخریب نام مقدس رزمندگان اسلام گشته ، بوده که متأسفانه مسئولین از کنار آن به سادگی عبور نمودند.
نکته بعدی که باید به عرض شما برسانم اینکه دیدار نمایندگان هیئات صبح عاشورا با امام جمعه محترم را با عملکرد توابین مطابقت دادید که فرمایش شما اصلاً درست به نظر نمیرسد و هیچ سنخیتی با عملکرد و هدف این مجموعه ندارد
جمع مذکور جهت احترام به جایگاه ولایی امام جمعه محترم بعد از واقعه روز عاشورابه منظور اعتراض به کم لطفی ها و انتقاد به برخی از عملکردها در قبال هیأتها ، و پاسخ دادن به برخی از شبهات یا اطلاعات غلطی که به شخص ایشان رساندند خدمت ایشان رسیده تا ضمن دفاع از خیمه گاه سیدالشهداء و نوکران این خیمه ، از نصایح و منویات امام جمعه محترم بهره مند گردند، که حجت الاسلام روحانی ضمن تشکر از عزاداری با شکوه این مجموعه در روز عاشورا و محکوم نمودن برخی اعمال ناشایست از جانب مسئولین در قبال هیأتها ، تذکرات جامعی را جهت پربارتر شدن مجامع هیأتی ایراد فرمودند.

در آخر ضمن عذرخواهی مجدد از دوست واستاد عزیزم حاج حسین آقای منصف عرض میکنم لطمه ای که موجب وهن به شیعه و اسلام میشود ، دروغ، بی تفاوتی نسبت به چپاول بیت المال، بی تفاوتی نسبت به آرمانهای شهدا چراغ سبز به مافیای قدرت و ثروت نشان دادن ، بی غیرتی نسبت به ویروس سرطانی فساد و بی حجابی، بی تفاوتی نسبت به أین عمارهای حضرت آقا و جسارت به دستگاه سیدالشهداست.
ای کاش آقایان هم بر سرو صورت خود در عزای امام حسین (ع) لطمه میزدند تا بلکه سیرتشان عاشورایی وغبار دنیازدگی و جاه طلبی از وجودشان به برکت سفره سیدالشهدا پاک گردد و اینانند توابین و یا البته بدتر از توابین که برخی توبه کرده برگشتند و برخی همچنان در گودال جهنم در حال فرو رفتنند نه این پابرهنگان حسینی که چشم فتنه را در سال 88 کور کرده و همیشه در صحنه دفاع از آرمانهای انقلاب و خط سرخ حسینی بوده و خواهند ماند. همان روزهای خونینی که آقایان یا در پشت میزها پناه برده بودند و یا در کنار خانواده از ترس سنگ و آتش صحابه نفاق فرار کرده بودند.
داش حسین عزیز ما تذکرتان را هر چند بیربط اما از آن بهره گرفتیم و شما را از همه مصادیقی که عرض شد مبرا دانسته و پیوسته شما را یک بچه بسیجی جهادگر و شهادت طلب در خط مقدم دفاع از ارزشها و ولایت که هیچ رنگی پس از گذشت سالیان درازی از دوره جهادو آزادگی به خود نگرفته میدانیم.
  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">